Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29439
Назва: Творчість українських письменників діаспори: форми й методи науково-дослідницької роботи в сучасній школі
Автори: Яблонська, Ольга Василівна
Ліштван, Людмила Михайлівна
Бібліографічний опис: Яблонська О., Ліштван Л. Творчість українських письменників діаспори: форми й методи науково-дослідницької роботи в сучасній школі. Волинь філологічна: текст і контекст. Луцьк, 2024. Вип. 38 : Олена Пчілка. Повернення. С. 240-253. DOI : https://doi.org/10.29038/2304-9383.2024-38.yao.
Журнал/збірник: Волинь філологічна: текст і контекст.
Випуск/№ : 38
Дата публікації: гру-2024
Дата внесення: 26-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
DOI: https://doi.org/10.29038/2304-9383.2024-38.yao
УДК: 821.161.2(100).09:[373.3/.5.091.33-027.22:001.89
Теми: творчість українських письменників діаспори
науково-дослідницька робота у школі
конкурс-захист наукових робіт у МАН
реферат
тези
науково-дослідницький проєкт
Діапазон сторінок: 240–253
Короткий огляд (реферат): Мета публікації – на основі творчості українських письменників діаспори розглянути можливі форми та методи науково-дослідницької роботи в сучасній школі. Завдання дослідження об’єднані потребою вибудови певного алгоритму співпраці здобувача освіти й керівника, формування наукової комунікації. Теоретичний базис статті ґрунтується на комплексному підході до проблеми. Результатом дослідження є бачення важливості підготовчого етапу, який може відбутися у формі тематичних екскурсій в музеї та бібліотеки, зокрема розглянуто можливості такої реалізації для школярів Волинської області. Наголошується, що принципи доступності та наступності, системність у роботі є важливими методичними аспектами співпраці керівника зі здобувачем освіти. Зауважується вагомість самостійної роботи учня (вдумливе читання художніх творів, робота з літературознавчими дослідженнями, створення наукового тексту). Акцентується, що академічна доброчесність і наукова новизна є основотвірними складниками. Окреслено шлях учня від написання рефератів, виступів під час наукових чи урочистих заходів у класі та школі до презентації набутків у формі науково-дослідницького проєкту, участі в конкурсах і наукових заходах різного рівня, підготовки спільної публікації з учителем. Розглянуто роль учителя в підготовці учнівського науково-дослідницького проєкту як досвідченого науковця й мудрого наставника, який дбає про свій науково-методичний розвиток, зокрема опановує нові методи дослідження, а також налагоджує консультації з викладачами університету. У вивченні творчості українських письменників діаспори запропоновано активізувати мікроаналіз художнього тексту, використовувати напрямки компаративістики, залучати розмаїття мемуаристики. У висновках наголошується на методичних аспектах співпраці керівника зі здобувачем освіти та засад науково-дослідницької роботи в школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29439
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2304-9383.2024-38.yao.pdf348,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.