Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29439| Назва: | Творчість українських письменників діаспори: форми й методи науково-дослідницької роботи в сучасній школі |
| Автори: | Яблонська, Ольга Василівна Ліштван, Людмила Михайлівна |
| Бібліографічний опис: | Яблонська О., Ліштван Л. Творчість українських письменників діаспори: форми й методи науково-дослідницької роботи в сучасній школі. Волинь філологічна: текст і контекст. Луцьк, 2024. Вип. 38 : Олена Пчілка. Повернення. С. 240-253. DOI : https://doi.org/10.29038/2304-9383.2024-38.yao. |
| Журнал/збірник: | Волинь філологічна: текст і контекст. |
| Випуск/№ : | 38 |
| Дата публікації: | гру-2024 |
| Дата внесення: | 26-лис-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| DOI: | https://doi.org/10.29038/2304-9383.2024-38.yao |
| УДК: | 821.161.2(100).09:[373.3/.5.091.33-027.22:001.89 |
| Теми: | творчість українських письменників діаспори науково-дослідницька робота у школі конкурс-захист наукових робіт у МАН реферат тези науково-дослідницький проєкт |
| Діапазон сторінок: | 240–253 |
| Короткий огляд (реферат): | Мета публікації – на основі творчості українських письменників діаспори розглянути можливі форми та методи науково-дослідницької роботи в сучасній школі. Завдання дослідження об’єднані потребою вибудови певного алгоритму співпраці здобувача освіти й керівника, формування наукової комунікації. Теоретичний базис статті ґрунтується на комплексному підході до проблеми. Результатом дослідження є бачення важливості підготовчого етапу, який може відбутися у формі тематичних екскурсій в музеї та бібліотеки, зокрема розглянуто можливості такої реалізації для школярів Волинської області. Наголошується, що принципи доступності та наступності, системність у роботі є важливими методичними аспектами співпраці керівника зі здобувачем освіти. Зауважується вагомість самостійної роботи учня (вдумливе читання художніх творів, робота з літературознавчими дослідженнями, створення наукового тексту). Акцентується, що академічна доброчесність і наукова новизна є основотвірними складниками. Окреслено шлях учня від написання рефератів, виступів під час наукових чи урочистих заходів у класі та школі до презентації набутків у формі науково-дослідницького проєкту, участі в конкурсах і наукових заходах різного рівня, підготовки спільної публікації з учителем. Розглянуто роль учителя в підготовці учнівського науково-дослідницького проєкту як досвідченого науковця й мудрого наставника, який дбає про свій науково-методичний розвиток, зокрема опановує нові методи дослідження, а також налагоджує консультації з викладачами університету. У вивченні творчості українських письменників діаспори запропоновано активізувати мікроаналіз художнього тексту, використовувати напрямки компаративістики, залучати розмаїття мемуаристики. У висновках наголошується на методичних аспектах співпраці керівника зі здобувачем освіти та засад науково-дослідницької роботи в школі. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29439 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FFG) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2304-9383.2024-38.yao.pdf | 348,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.