Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29439
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯблонська, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorЛіштван, Людмила Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-11-26T08:17:20Z-
dc.date.available2025-11-26T08:17:20Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationЯблонська О., Ліштван Л. Творчість українських письменників діаспори: форми й методи науково-дослідницької роботи в сучасній школі. Волинь філологічна: текст і контекст. Луцьк, 2024. Вип. 38 : Олена Пчілка. Повернення. С. 240-253. DOI : https://doi.org/10.29038/2304-9383.2024-38.yao.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29439-
dc.description.abstractМета публікації – на основі творчості українських письменників діаспори розглянути можливі форми та методи науково-дослідницької роботи в сучасній школі. Завдання дослідження об’єднані потребою вибудови певного алгоритму співпраці здобувача освіти й керівника, формування наукової комунікації. Теоретичний базис статті ґрунтується на комплексному підході до проблеми. Результатом дослідження є бачення важливості підготовчого етапу, який може відбутися у формі тематичних екскурсій в музеї та бібліотеки, зокрема розглянуто можливості такої реалізації для школярів Волинської області. Наголошується, що принципи доступності та наступності, системність у роботі є важливими методичними аспектами співпраці керівника зі здобувачем освіти. Зауважується вагомість самостійної роботи учня (вдумливе читання художніх творів, робота з літературознавчими дослідженнями, створення наукового тексту). Акцентується, що академічна доброчесність і наукова новизна є основотвірними складниками. Окреслено шлях учня від написання рефератів, виступів під час наукових чи урочистих заходів у класі та школі до презентації набутків у формі науково-дослідницького проєкту, участі в конкурсах і наукових заходах різного рівня, підготовки спільної публікації з учителем. Розглянуто роль учителя в підготовці учнівського науково-дослідницького проєкту як досвідченого науковця й мудрого наставника, який дбає про свій науково-методичний розвиток, зокрема опановує нові методи дослідження, а також налагоджує консультації з викладачами університету. У вивченні творчості українських письменників діаспори запропоновано активізувати мікроаналіз художнього тексту, використовувати напрямки компаративістики, залучати розмаїття мемуаристики. У висновках наголошується на методичних аспектах співпраці керівника зі здобувачем освіти та засад науково-дослідницької роботи в школі.uk_UK
dc.format.extent240–253-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectтворчість українських письменників діаспориuk_UK
dc.subjectнауково-дослідницька робота у школі-
dc.subjectконкурс-захист наукових робіт у МАН-
dc.subjectреферат-
dc.subjectтези-
dc.subjectнауково-дослідницький проєкт-
dc.titleТворчість українських письменників діаспори: форми й методи науково-дослідницької роботи в сучасній школіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.29038/2304-9383.2024-38.yao-
dc.citation.issue38-
dc.citation.journalTitleВолинь філологічна: текст і контекст.-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc821.161.2(100).09:[373.3/.5.091.33-027.22:001.89uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2304-9383.2024-38.yao.pdf348,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.