Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29439Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Яблонська, Ольга Василівна | - |
| dc.contributor.author | Ліштван, Людмила Михайлівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-26T08:17:20Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-26T08:17:20Z | - |
| dc.date.issued | 2024-12 | - |
| dc.identifier.citation | Яблонська О., Ліштван Л. Творчість українських письменників діаспори: форми й методи науково-дослідницької роботи в сучасній школі. Волинь філологічна: текст і контекст. Луцьк, 2024. Вип. 38 : Олена Пчілка. Повернення. С. 240-253. DOI : https://doi.org/10.29038/2304-9383.2024-38.yao. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29439 | - |
| dc.description.abstract | Мета публікації – на основі творчості українських письменників діаспори розглянути можливі форми та методи науково-дослідницької роботи в сучасній школі. Завдання дослідження об’єднані потребою вибудови певного алгоритму співпраці здобувача освіти й керівника, формування наукової комунікації. Теоретичний базис статті ґрунтується на комплексному підході до проблеми. Результатом дослідження є бачення важливості підготовчого етапу, який може відбутися у формі тематичних екскурсій в музеї та бібліотеки, зокрема розглянуто можливості такої реалізації для школярів Волинської області. Наголошується, що принципи доступності та наступності, системність у роботі є важливими методичними аспектами співпраці керівника зі здобувачем освіти. Зауважується вагомість самостійної роботи учня (вдумливе читання художніх творів, робота з літературознавчими дослідженнями, створення наукового тексту). Акцентується, що академічна доброчесність і наукова новизна є основотвірними складниками. Окреслено шлях учня від написання рефератів, виступів під час наукових чи урочистих заходів у класі та школі до презентації набутків у формі науково-дослідницького проєкту, участі в конкурсах і наукових заходах різного рівня, підготовки спільної публікації з учителем. Розглянуто роль учителя в підготовці учнівського науково-дослідницького проєкту як досвідченого науковця й мудрого наставника, який дбає про свій науково-методичний розвиток, зокрема опановує нові методи дослідження, а також налагоджує консультації з викладачами університету. У вивченні творчості українських письменників діаспори запропоновано активізувати мікроаналіз художнього тексту, використовувати напрямки компаративістики, залучати розмаїття мемуаристики. У висновках наголошується на методичних аспектах співпраці керівника зі здобувачем освіти та засад науково-дослідницької роботи в школі. | uk_UK |
| dc.format.extent | 240–253 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | творчість українських письменників діаспори | uk_UK |
| dc.subject | науково-дослідницька робота у школі | - |
| dc.subject | конкурс-захист наукових робіт у МАН | - |
| dc.subject | реферат | - |
| dc.subject | тези | - |
| dc.subject | науково-дослідницький проєкт | - |
| dc.title | Творчість українських письменників діаспори: форми й методи науково-дослідницької роботи в сучасній школі | uk_UK |
| dc.type | Article | uk_UK |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.29038/2304-9383.2024-38.yao | - |
| dc.citation.issue | 38 | - |
| dc.citation.journalTitle | Волинь філологічна: текст і контекст. | - |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.subject.udc | 821.161.2(100).09:[373.3/.5.091.33-027.22:001.89 | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FFG) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2304-9383.2024-38.yao.pdf | 348,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.