Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29266
Назва: Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства
Автори: Буняк, Надія Михайлівна
Лопачук, Яна Русланівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Буняк Н., Лопачук Я. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства. Проблематика і перспективи сталого розвитку України в аспекті синергії інтеграції економіки, бізнесу та HR-інжинірингу : матеріали IІІ всеукраїнської наукової конференції студентів та молоді (м. Хмельницький, 15 травня 2025 р., Хмельницький національний університет). Хмельницький, 2025. С. 417–420
Конференція/захід: Проблематика і перспективи сталого розвитку України в аспекті синергії інтеграції економіки, бізнесу та HR-інжинірингу
Дата публікації: тра-2025
Дата внесення: 20-лис-2025
Видавництво: Хмельницький національний університет
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Хмельницький національний університет
Теми: маркетинг
маркетингова діяльність
управління маркетинговою діяльністю
Діапазон сторінок: 417-420
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства. Обґрунтовано, що в умовах мінливого зовнішнього середовища ефективне управління маркетинговою діяльністю підприємства є запорукою його успішного розвитку, оскільки сприяє адаптації до змін ринкового середовища, дозволяє оптимізувати маркетингові зусилля, підвищити рівень задоволеності споживачів і зміцнити конкурентну позицію на ринку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29266
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Buniak_Lopachuk.pdf307,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.