Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29266
Title: Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства
Authors: Буняк, Надія Михайлівна
Лопачук, Яна Русланівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Буняк Н., Лопачук Я. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства. Проблематика і перспективи сталого розвитку України в аспекті синергії інтеграції економіки, бізнесу та HR-інжинірингу : матеріали IІІ всеукраїнської наукової конференції студентів та молоді (м. Хмельницький, 15 травня 2025 р., Хмельницький національний університет). Хмельницький, 2025. С. 417–420
Conference/Event: Проблематика і перспективи сталого розвитку України в аспекті синергії інтеграції економіки, бізнесу та HR-інжинірингу
Issue Date: May-2025
Date of entry: 20-Nov-2025
Publisher: Хмельницький національний університет
Country (code): UA
Place of the edition/event: Хмельницький національний університет
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
управління маркетинговою діяльністю
Page range: 417-420
Abstract: Досліджено особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства. Обґрунтовано, що в умовах мінливого зовнішнього середовища ефективне управління маркетинговою діяльністю підприємства є запорукою його успішного розвитку, оскільки сприяє адаптації до змін ринкового середовища, дозволяє оптимізувати маркетингові зусилля, підвищити рівень задоволеності споживачів і зміцнити конкурентну позицію на ринку
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29266
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Buniak_Lopachuk.pdf307,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.