Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29258
Title: Інноваційні технології в індустрії гостинності: від штучного інтелекту до віртуальної реальності
Authors: Тищук, Інна Володимирівна
Пасічник, Михайло Петрович
Пилипчук, Максим Миколайович
Bibliographic description (Ukraine): Тищук І., Пасічник М., Пилипчук М. (2025). Інноваційні технології в індустрії гостинності: від штучного інтелекту до віртуальної реальності. Економіка та суспільство, (79). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-79-120
Journal/Collection: Економіка та суспільство
Issue: 79
Issue Date: Oct-2025
Date of entry: 20-Nov-2025
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Country (code): UA
UDC: 338.48:004.42+657.9+004.9
Keywords: інноваційні технології
автоматизація
готельно-ресторанний бізнес
цифровізація
штучний інтелект
віртуальна реальність
CRM
блокчейн
Abstract: У статті розглянуто сучасні інноваційні технології, що активно впроваджуються в індустрії гостинності, зокрема автоматизовані системи управління, електронне бронювання, CRM, чат-боти, технології штучного інтелекту, віртуальної та доповненої реальності, а також блокчейн. Визначено їхній вплив на підвищення ефективності управління, якості обслуговування та персоналізацію готельних і ресторанних послуг. Обґрун-товано значення цифровізації як ключового чинника розвитку конкурентоспроможного готельно-ресторанно-го бізнесу. Зазначено, що впровадження новітніх технологій сприяє оптимізації бізнес-процесів, зниженню витрат, підвищенню рівня задоволеності клієнтів і формуванню позитивного іміджу підприємств сфери гос-тинності в умовах глобальної конкуренції. У роботі акцентовано увагу на використанні глобальних систем бронювання Amadeus, Galileo, Sabre, Worldspan, а також альтернативних платформ Expedia, Orbitz, HRS, Travelocity, Priceline. Окреслено роль інтелектуальних систем управління енергією (EMS), голосового керу-вання та біометричних технологій у підвищенні комфорту й безпеки гостей. Показано значення CRM-програм для формування клієнтоорієнтованої моделі управління. Підкреслено, що комплексне впровадження цифро-вих інновацій забезпечує перехід галузі гостинності до нового рівня ефективності та стійкого розвитку.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29258
URL for reference material: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-79-120
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FGEO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6729-Текст статті-6634-1-10-20251114.pdf266,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.