Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29258
Назва: Інноваційні технології в індустрії гостинності: від штучного інтелекту до віртуальної реальності
Автори: Тищук, Інна Володимирівна
Пасічник, Михайло Петрович
Пилипчук, Максим Миколайович
Бібліографічний опис: Тищук І., Пасічник М., Пилипчук М. (2025). Інноваційні технології в індустрії гостинності: від штучного інтелекту до віртуальної реальності. Економіка та суспільство, (79). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-79-120
Журнал/збірник: Економіка та суспільство
Випуск/№ : 79
Дата публікації: жов-2025
Дата внесення: 20-лис-2025
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Країна (код): UA
УДК: 338.48:004.42+657.9+004.9
Теми: інноваційні технології
автоматизація
готельно-ресторанний бізнес
цифровізація
штучний інтелект
віртуальна реальність
CRM
блокчейн
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сучасні інноваційні технології, що активно впроваджуються в індустрії гостинності, зокрема автоматизовані системи управління, електронне бронювання, CRM, чат-боти, технології штучного інтелекту, віртуальної та доповненої реальності, а також блокчейн. Визначено їхній вплив на підвищення ефективності управління, якості обслуговування та персоналізацію готельних і ресторанних послуг. Обґрун-товано значення цифровізації як ключового чинника розвитку конкурентоспроможного готельно-ресторанно-го бізнесу. Зазначено, що впровадження новітніх технологій сприяє оптимізації бізнес-процесів, зниженню витрат, підвищенню рівня задоволеності клієнтів і формуванню позитивного іміджу підприємств сфери гос-тинності в умовах глобальної конкуренції. У роботі акцентовано увагу на використанні глобальних систем бронювання Amadeus, Galileo, Sabre, Worldspan, а також альтернативних платформ Expedia, Orbitz, HRS, Travelocity, Priceline. Окреслено роль інтелектуальних систем управління енергією (EMS), голосового керу-вання та біометричних технологій у підвищенні комфорту й безпеки гостей. Показано значення CRM-програм для формування клієнтоорієнтованої моделі управління. Підкреслено, що комплексне впровадження цифро-вих інновацій забезпечує перехід галузі гостинності до нового рівня ефективності та стійкого розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29258
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-79-120
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6729-Текст статті-6634-1-10-20251114.pdf266,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.