Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29235
Title: Готельний брендинг: управління та стратегія розвитку
Authors: Янюк, Людмила Миколаївна
Affiliation: Кафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреації
241 Готельно-ресторанна справа
Bibliographic description (Ukraine): Янюк Л. М. Готельний брендинг: управління та стратегія розвитку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 Готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. В. Тищук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 46 с.
Issue Date: 2024
Date of entry: 19-Nov-2025
Country (code): UA
Supervisor: Тищук, Інна Володимирівна
Keywords: бренд
брендинг
інноваційні підходи
стратегія
Abstract: В роботі досліджено теоретичні аспекти та основні поняття бренду та брендингу в готельному бізнесі. Здійснено оцінку впливу бренду готелю на конкурентоспроможність та управління брендом. Проведено аналіз ринку готельних послуг. Узагальнено інформацію щодо інноваційних підходів розвитку готельного брендингу. Запропоновано стратегію розвитку брендингу для готельного бізнесу через підвищення цифрової присутності, створення емоційного зв’язку з клієнтами та персоналізацію послуг.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29235
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:FGEO_KR (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Janyk_2024.pdf413,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.