Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТищук, Інна Володимирівна-
dc.contributor.authorЯнюк, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-11-19T14:26:28Z-
dc.date.available2025-11-19T14:26:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЯнюк Л. М. Готельний брендинг: управління та стратегія розвитку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 Готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. В. Тищук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 46 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29235-
dc.description.abstractВ роботі досліджено теоретичні аспекти та основні поняття бренду та брендингу в готельному бізнесі. Здійснено оцінку впливу бренду готелю на конкурентоспроможність та управління брендом. Проведено аналіз ринку готельних послуг. Узагальнено інформацію щодо інноваційних підходів розвитку готельного брендингу. Запропоновано стратегію розвитку брендингу для готельного бізнесу через підвищення цифрової присутності, створення емоційного зв’язку з клієнтами та персоналізацію послуг.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectбрендингuk_UK
dc.subjectінноваційні підходиuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.titleГотельний брендинг: управління та стратегія розвиткуuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреаціїuk_UK
dc.contributor.affiliation241 Готельно-ресторанна справаuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Janyk_2024.pdf413,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.