Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29187
Назва: Сучасні цифрові інструменти маркетингової аналітики
Автори: Сак, Тетяна Василівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Сак Т. В. Сучасні цифрові інструменти маркетингової аналітики. Маркетинг і цифрові технології. 2024. Том 8, №4. С. 33-43. DOI: https://doi.org/10.15276/mdt.8.4.2024.3
Журнал/збірник: Маркетинг і цифрові технології
Випуск/№ : 4
Том: 8
Дата публікації: гру-2024
Дата внесення: 19-лис-2025
Видавництво: Національний університет «Одеська політехніка»
Країна (код): UA
DOI: https://doi.org/10.15276/mdt.8.4.2024.3
УДК: 339.138:005.57:004.8
JEL: С13
M 31
M 41
O 29
Теми: маркетингова аналітика
цифрові інструменти
цифровий маркетинг
маркетингова стратегія
маркетинговий аналіз
Діапазон сторінок: 33-43
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сучасні підходи до маркетингової аналітики та її роль у підвищенні конкурентоспроможності бізнесу. Розглянуто ключові етапи аналітичного процесу, зокрема, визначення цілей і завдань маркетингової аналітики; вибір методів, інструментів; збір та обробка даних; аналіз даних; інтерпретація результатів та підготовка рекомендацій; прийняття управлінських рішень; проєктування змін в компанії; моніторинг та оцінка ефективності змін. Досліджено методи та інструменти, що використовуються на кожному етапі маркетингової аналітики. Окрема увага приділена дослідженню цифрових інструментів аналітики. У статті також надано порівняльну характеристику популярних аналітичних платформ (Power BI, Tableau, Looker Studio, Snowflake), що допомагають бізнесам ефективно обробляти та візуалізувати дані, приймати обґрунтовані рішення та підвищувати ефективність маркетингових стратегій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29187
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sak_article.pdf333,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.