Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСак, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2025-11-19T09:38:50Z-
dc.date.available2025-11-19T09:38:50Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationСак Т. В. Сучасні цифрові інструменти маркетингової аналітики. Маркетинг і цифрові технології. 2024. Том 8, №4. С. 33-43. DOI: https://doi.org/10.15276/mdt.8.4.2024.3uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29187-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасні підходи до маркетингової аналітики та її роль у підвищенні конкурентоспроможності бізнесу. Розглянуто ключові етапи аналітичного процесу, зокрема, визначення цілей і завдань маркетингової аналітики; вибір методів, інструментів; збір та обробка даних; аналіз даних; інтерпретація результатів та підготовка рекомендацій; прийняття управлінських рішень; проєктування змін в компанії; моніторинг та оцінка ефективності змін. Досліджено методи та інструменти, що використовуються на кожному етапі маркетингової аналітики. Окрема увага приділена дослідженню цифрових інструментів аналітики. У статті також надано порівняльну характеристику популярних аналітичних платформ (Power BI, Tableau, Looker Studio, Snowflake), що допомагають бізнесам ефективно обробляти та візуалізувати дані, приймати обґрунтовані рішення та підвищувати ефективність маркетингових стратегій.uk_UK
dc.format.extent33-43-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНаціональний університет «Одеська політехніка»uk_UK
dc.subjectмаркетингова аналітикаuk_UK
dc.subjectцифрові інструментиuk_UK
dc.subjectцифровий маркетингuk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UK
dc.titleСучасні цифрові інструменти маркетингової аналітикиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.15276/mdt.8.4.2024.3-
dc.citation.issue4-
dc.citation.journalTitleМаркетинг і цифрові технології-
dc.citation.volume8-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.jelС13uk_UK
dc.subject.jelM 31uk_UK
dc.subject.jelM 41uk_UK
dc.subject.jelO 29uk_UK
dc.subject.udc339.138:005.57:004.8uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sak_article.pdf333,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.