Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29167
Назва: Організація інклюзивної освіти в контексті розбудови нової української школи
Автори: Луканьова, Людмила Олексіївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, м. Луцьк, Волинська область, Україна, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти
Бібліографічний опис: Луканьова Л. Організація інклюзивної освіти в контексті розбудови нової української школи. Дошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (29 травня 2025 року). Івано-Франківськ, 2025. С. 115-117.
Конференція/захід: Дошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості
Дата публікації: тра-2025
Дата внесення: 18-лис-2025
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Івано-Франківськ
Теми: інклюзивне освітнє середовище
інклюзивна освіта
інклюзивна компетентність
служба психолого-педагогічного супроводу
Діапазон сторінок: 116-118
Короткий огляд (реферат): В час розбудови Нової української школи великого значення набуває проблема створення інклюзивного освітнього середовища. Успішна організація інклюзивної освіти можлива лише за умови об’єднання зусиль науковців (обґрунтування організаційно-методичних засад інклюзивної освіти), громадськості (утвердження філософії інклюзії в суспільстві) та працівників навчальних закладів, які покликані реалізувати загальні принципи, організаційні завдання з урахуванням складності та ступеня порушень розвитку дітей. Освіта є визначальним чинником успіху не лише кожної людини зокрема, а й національного розвитку загалом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29167
Перелік літератури: 1. Кузава І., Луканьова Л. (2023). Науково-практичні засади організації дошкільної інклюзивної освіти. Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка, Том 4. № 2, с. 84-88. DOI https://doi.org/10.54891/2786-7013-2023-2-19
2. Олефір Н. (2019). Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти. Нова педагогічна думка .№2(98), С.143-146
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
142452.pdf551,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.