Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29167| Назва: | Організація інклюзивної освіти в контексті розбудови нової української школи |
| Автори: | Луканьова, Людмила Олексіївна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, м. Луцьк, Волинська область, Україна, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти |
| Бібліографічний опис: | Луканьова Л. Організація інклюзивної освіти в контексті розбудови нової української школи. Дошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (29 травня 2025 року). Івано-Франківськ, 2025. С. 115-117. |
| Конференція/захід: | Дошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості |
| Дата публікації: | тра-2025 |
| Дата внесення: | 18-лис-2025 |
| Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | Івано-Франківськ |
| Теми: | інклюзивне освітнє середовище інклюзивна освіта інклюзивна компетентність служба психолого-педагогічного супроводу |
| Діапазон сторінок: | 116-118 |
| Короткий огляд (реферат): | В час розбудови Нової української школи великого значення набуває проблема створення інклюзивного освітнього середовища. Успішна організація інклюзивної освіти можлива лише за умови об’єднання зусиль науковців (обґрунтування організаційно-методичних засад інклюзивної освіти), громадськості (утвердження філософії інклюзії в суспільстві) та працівників навчальних закладів, які покликані реалізувати загальні принципи, організаційні завдання з урахуванням складності та ступеня порушень розвитку дітей. Освіта є визначальним чинником успіху не лише кожної людини зокрема, а й національного розвитку загалом. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29167 |
| Перелік літератури: | 1. Кузава І., Луканьова Л. (2023). Науково-практичні засади організації дошкільної інклюзивної освіти. Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка, Том 4. № 2, с. 84-88. DOI https://doi.org/10.54891/2786-7013-2023-2-19 2. Олефір Н. (2019). Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти. Нова педагогічна думка .№2(98), С.143-146 |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 142452.pdf | 551,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.