Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуканьова, Людмила Олексіївна-
dc.date.accessioned2025-11-18T09:56:56Z-
dc.date.available2025-11-18T09:56:56Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationЛуканьова Л. Організація інклюзивної освіти в контексті розбудови нової української школи. Дошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (29 травня 2025 року). Івано-Франківськ, 2025. С. 115-117.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29167-
dc.description.abstractВ час розбудови Нової української школи великого значення набуває проблема створення інклюзивного освітнього середовища. Успішна організація інклюзивної освіти можлива лише за умови об’єднання зусиль науковців (обґрунтування організаційно-методичних засад інклюзивної освіти), громадськості (утвердження філософії інклюзії в суспільстві) та працівників навчальних закладів, які покликані реалізувати загальні принципи, організаційні завдання з урахуванням складності та ступеня порушень розвитку дітей. Освіта є визначальним чинником успіху не лише кожної людини зокрема, а й національного розвитку загалом.uk_UK
dc.format.extent116-118-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UK
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеuk_UK
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UK
dc.subjectінклюзивна компетентністьuk_UK
dc.subjectслужба психолого-педагогічного супроводуuk_UK
dc.titleОрганізація інклюзивної освіти в контексті розбудови нової української школиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceДошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, м. Луцьк, Волинська область, Україна, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освітиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameІвано-Франківськuk_UK
dc.relation.references1. Кузава І., Луканьова Л. (2023). Науково-практичні засади організації дошкільної інклюзивної освіти. Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка, Том 4. № 2, с. 84-88. DOI https://doi.org/10.54891/2786-7013-2023-2-19uk_UK
dc.relation.references2. Олефір Н. (2019). Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти. Нова педагогічна думка .№2(98), С.143-146uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
142452.pdf551,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.