Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29167Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Луканьова, Людмила Олексіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-18T09:56:56Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-18T09:56:56Z | - |
| dc.date.issued | 2025-05 | - |
| dc.identifier.citation | Луканьова Л. Організація інклюзивної освіти в контексті розбудови нової української школи. Дошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (29 травня 2025 року). Івано-Франківськ, 2025. С. 115-117. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29167 | - |
| dc.description.abstract | В час розбудови Нової української школи великого значення набуває проблема створення інклюзивного освітнього середовища. Успішна організація інклюзивної освіти можлива лише за умови об’єднання зусиль науковців (обґрунтування організаційно-методичних засад інклюзивної освіти), громадськості (утвердження філософії інклюзії в суспільстві) та працівників навчальних закладів, які покликані реалізувати загальні принципи, організаційні завдання з урахуванням складності та ступеня порушень розвитку дітей. Освіта є визначальним чинником успіху не лише кожної людини зокрема, а й національного розвитку загалом. | uk_UK |
| dc.format.extent | 116-118 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UK |
| dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | uk_UK |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UK |
| dc.subject | інклюзивна компетентність | uk_UK |
| dc.subject | служба психолого-педагогічного супроводу | uk_UK |
| dc.title | Організація інклюзивної освіти в контексті розбудови нової української школи | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Дошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, м. Луцьк, Волинська область, Україна, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.coverage.placename | Івано-Франківськ | uk_UK |
| dc.relation.references | 1. Кузава І., Луканьова Л. (2023). Науково-практичні засади організації дошкільної інклюзивної освіти. Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка, Том 4. № 2, с. 84-88. DOI https://doi.org/10.54891/2786-7013-2023-2-19 | uk_UK |
| dc.relation.references | 2. Олефір Н. (2019). Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти. Нова педагогічна думка .№2(98), С.143-146 | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 142452.pdf | 551,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.