Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29166| Назва: | Інклюзивне освітнє середовище дошкільного навчального закладу: сьогодення та перспективи |
| Автори: | Луканьова, Людмила Олексіївна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, м. Луцьк, Волинська область, Україна, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти |
| Бібліографічний опис: | Луканьова, Л. Інклюзивне освітнє середовище дошкільного навчального закладу: сьогодення та перспективи. Scientific forum: theory and practice of research: збірник тез доповідей VII Міжнародної науково-теоретичної конференції (31 січня 2025 р., Валенсія, Королівство Іспанія). Валенсія. 2025. С. 239-241 |
| Конференція/захід: | Scientific forum: theory and practice of research |
| Дата публікації: | січ-2025 |
| Дата подання: | січ-2025 |
| Дата внесення: | 18-лис-2025 |
| Видавництво: | NGO International Center of Scientific Research |
| Країна (код): | ES |
| Місце видання, проведення: | Валенсія |
| Ідентифікатор ORCID: | https://orcid.org/0009-0002-7392-2850 |
| Теми: | інклюзивне освітнє середовище порушення інтелектуального розвитку інклюзивне навчання служба психолого-педагогічного супроводу |
| Діапазон сторінок: | 239-241 |
| Короткий огляд (реферат): | Одним із сучасних пріоритетів освіти в Україні є розвиток інклюзивного навчання.Метою інклюзивного навчання у закладі дошкільної освіти є підготовка дитини до навчання у закладі загальної середньої освіти з максимально скомпенсованими первинними і вторинними порушеннями. На користь системи роботи та надання корекційних послуг у інклюзивному закладі дошкільної освіти, вказує той факт, що діти проживають у родинах, і процеси адаптації та соціалізації проходять значно швидше та менш болісно для вихованців, що сприяє їх внутрішньому емоційному спокою. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29166 |
| Перелік літератури: | 1. Закон України “Про дошкільну освіту”: чинне законодавство. Вилучено з: https://zakon.rada.gov.ua/go/2628-14 2. Інклюзивна група ДНЗ. Рекомендації для облаштування простору. Вилучено з: https://inkluzia.com.ua/inkluzivna-grupa-v-dnz.-rekomendatsiyi-oblashtuvannya-prostoru./ 3. Кузава І., Луканьова Л. (2023). Науково-практичні засади організації дошкільної інклюзивної освіти. Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка, Том 4. № 2 (2023) р., с. 84-88, DOI https://doi.org/10.54891/2786-7013-2023-2-19 4. Олефір Н. (2019). Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти. Нова педагогічна думка, 2(98), 143-146. Вилучено з: : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&I |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| З45785.pdf | 685,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.