Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуканьова, Людмила Олексіївна-
dc.date.accessioned2025-11-18T09:52:50Z-
dc.date.available2025-11-18T09:52:50Z-
dc.date.issued2025-01-
dc.date.submitted2025-01-
dc.identifier.citationЛуканьова, Л. Інклюзивне освітнє середовище дошкільного навчального закладу: сьогодення та перспективи. Scientific forum: theory and practice of research: збірник тез доповідей VII Міжнародної науково-теоретичної конференції (31 січня 2025 р., Валенсія, Королівство Іспанія). Валенсія. 2025. С. 239-241uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29166-
dc.description.abstractОдним із сучасних пріоритетів освіти в Україні є розвиток інклюзивного навчання.Метою інклюзивного навчання у закладі дошкільної освіти є підготовка дитини до навчання у закладі загальної середньої освіти з максимально скомпенсованими первинними і вторинними порушеннями. На користь системи роботи та надання корекційних послуг у інклюзивному закладі дошкільної освіти, вказує той факт, що діти проживають у родинах, і процеси адаптації та соціалізації проходять значно швидше та менш болісно для вихованців, що сприяє їх внутрішньому емоційному спокою.uk_UK
dc.format.extent239-241-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherNGO International Center of Scientific Researchuk_UK
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеuk_UK
dc.subjectпорушення інтелектуального розвиткуuk_UK
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UK
dc.subjectслужба психолого-педагогічного супроводуuk_UK
dc.titleІнклюзивне освітнє середовище дошкільного навчального закладу: сьогодення та перспективиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceScientific forum: theory and practice of research-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, м. Луцьк, Волинська область, Україна, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освітиuk_UK
dc.coverage.countryESuk_UK
dc.coverage.placenameВаленсіяuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0002-7392-2850-
dc.relation.references1. Закон України “Про дошкільну освіту”: чинне законодавство. Вилучено з: https://zakon.rada.gov.ua/go/2628-14uk_UK
dc.relation.references2. Інклюзивна група ДНЗ. Рекомендації для облаштування простору. Вилучено з: https://inkluzia.com.ua/inkluzivna-grupa-v-dnz.-rekomendatsiyi-oblashtuvannya-prostoru./uk_UK
dc.relation.references3. Кузава І., Луканьова Л. (2023). Науково-практичні засади організації дошкільної інклюзивної освіти. Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка, Том 4. № 2 (2023) р., с. 84-88, DOI https://doi.org/10.54891/2786-7013-2023-2-19uk_UK
dc.relation.references4. Олефір Н. (2019). Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти. Нова педагогічна думка, 2(98), 143-146. Вилучено з: : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&Iuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
З45785.pdf685,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.