Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29166Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Луканьова, Людмила Олексіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-18T09:52:50Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-18T09:52:50Z | - |
| dc.date.issued | 2025-01 | - |
| dc.date.submitted | 2025-01 | - |
| dc.identifier.citation | Луканьова, Л. Інклюзивне освітнє середовище дошкільного навчального закладу: сьогодення та перспективи. Scientific forum: theory and practice of research: збірник тез доповідей VII Міжнародної науково-теоретичної конференції (31 січня 2025 р., Валенсія, Королівство Іспанія). Валенсія. 2025. С. 239-241 | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29166 | - |
| dc.description.abstract | Одним із сучасних пріоритетів освіти в Україні є розвиток інклюзивного навчання.Метою інклюзивного навчання у закладі дошкільної освіти є підготовка дитини до навчання у закладі загальної середньої освіти з максимально скомпенсованими первинними і вторинними порушеннями. На користь системи роботи та надання корекційних послуг у інклюзивному закладі дошкільної освіти, вказує той факт, що діти проживають у родинах, і процеси адаптації та соціалізації проходять значно швидше та менш болісно для вихованців, що сприяє їх внутрішньому емоційному спокою. | uk_UK |
| dc.format.extent | 239-241 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | NGO International Center of Scientific Research | uk_UK |
| dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | uk_UK |
| dc.subject | порушення інтелектуального розвитку | uk_UK |
| dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UK |
| dc.subject | служба психолого-педагогічного супроводу | uk_UK |
| dc.title | Інклюзивне освітнє середовище дошкільного навчального закладу: сьогодення та перспективи | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Scientific forum: theory and practice of research | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, м. Луцьк, Волинська область, Україна, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти | uk_UK |
| dc.coverage.country | ES | uk_UK |
| dc.coverage.placename | Валенсія | uk_UK |
| dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0009-0002-7392-2850 | - |
| dc.relation.references | 1. Закон України “Про дошкільну освіту”: чинне законодавство. Вилучено з: https://zakon.rada.gov.ua/go/2628-14 | uk_UK |
| dc.relation.references | 2. Інклюзивна група ДНЗ. Рекомендації для облаштування простору. Вилучено з: https://inkluzia.com.ua/inkluzivna-grupa-v-dnz.-rekomendatsiyi-oblashtuvannya-prostoru./ | uk_UK |
| dc.relation.references | 3. Кузава І., Луканьова Л. (2023). Науково-практичні засади організації дошкільної інклюзивної освіти. Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка, Том 4. № 2 (2023) р., с. 84-88, DOI https://doi.org/10.54891/2786-7013-2023-2-19 | uk_UK |
| dc.relation.references | 4. Олефір Н. (2019). Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти. Нова педагогічна думка, 2(98), 143-146. Вилучено з: : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&I | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| З45785.pdf | 685,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.