Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29166
Title: Інклюзивне освітнє середовище дошкільного навчального закладу: сьогодення та перспективи
Authors: Луканьова, Людмила Олексіївна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, м. Луцьк, Волинська область, Україна, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти
Bibliographic description (Ukraine): Луканьова, Л. Інклюзивне освітнє середовище дошкільного навчального закладу: сьогодення та перспективи. Scientific forum: theory and practice of research: збірник тез доповідей VII Міжнародної науково-теоретичної конференції (31 січня 2025 р., Валенсія, Королівство Іспанія). Валенсія. 2025. С. 239-241
Conference/Event: Scientific forum: theory and practice of research
Issue Date: Jan-2025
Date of entry: 18-Nov-2025
Publisher: NGO International Center of Scientific Research
Country (code): ES
Place of the edition/event: Валенсія
ORCID Id: https://orcid.org/0009-0002-7392-2850
Keywords: інклюзивне освітнє середовище
порушення інтелектуального розвитку
інклюзивне навчання
служба психолого-педагогічного супроводу
Page range: 239-241
Abstract: Одним із сучасних пріоритетів освіти в Україні є розвиток інклюзивного навчання.Метою інклюзивного навчання у закладі дошкільної освіти є підготовка дитини до навчання у закладі загальної середньої освіти з максимально скомпенсованими первинними і вторинними порушеннями. На користь системи роботи та надання корекційних послуг у інклюзивному закладі дошкільної освіти, вказує той факт, що діти проживають у родинах, і процеси адаптації та соціалізації проходять значно швидше та менш болісно для вихованців, що сприяє їх внутрішньому емоційному спокою.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29166
References (Ukraine): 1. Закон України “Про дошкільну освіту”: чинне законодавство. Вилучено з: https://zakon.rada.gov.ua/go/2628-14
2. Інклюзивна група ДНЗ. Рекомендації для облаштування простору. Вилучено з: https://inkluzia.com.ua/inkluzivna-grupa-v-dnz.-rekomendatsiyi-oblashtuvannya-prostoru./
3. Кузава І., Луканьова Л. (2023). Науково-практичні засади організації дошкільної інклюзивної освіти. Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка, Том 4. № 2 (2023) р., с. 84-88, DOI https://doi.org/10.54891/2786-7013-2023-2-19
4. Олефір Н. (2019). Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти. Нова педагогічна думка, 2(98), 143-146. Вилучено з: : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&I
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
З45785.pdf685,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.