Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29152
Назва: Особливості зображення архітектурних об’єктів у навчальному етюді
Автори: Панфілова, Олександра Георгіївна
Тарасюк, Іван Іванович
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Панфілова, О., Тарасюк, І. (2025). Особливості зображення архітектурних об’єктів у навчальному етюді. Fine Art and Culture Studies, 4, 287–293, doi: https://doi.org/10.32782/facs-2025-4-36
Журнал/збірник: Fine Art and Culture Studies
Випуск/№ : 4
Дата публікації: лис-2025
Дата внесення: 17-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Волинський національний університет імені Лесі Українки
DOI: https://doi.org/10.32782/facs-2025-4-36
УДК: 7.02:72.01
Теми: архітектура
навчальний процес
просторове мислення,
пленер
етюди
Діапазон сторінок: 287-293
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості виконання етюдів архітектурних об’єктів як важливого етапу профе-сійної підготовки художника та засобу творчого самовираження, увагу акцентовано на перевазі пленерної практики над роботою в майстерні. Розглянуто роль етюдної практики у формуванні навичок спостереження, аналітичного мислення, вміння бачити та передавати характерні риси архітектури. Проаналізовано основні принципи побудови композиції, зокрема закономірності передачі перспективи, пропорційності, конструктивної логіки об’єкта та його взаємозв’язку з навколишнім простором. Сформульовано основні практичні рекомендації та визначено типові помилки початківців
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29152
Перелік літератури: Висікайло Т. В. Формування фахової компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у про-цесі пленерної практики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. Полтавський нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. Пол-тава, 2017. 243 с.
Котис О. Луцьк на картинах Карела Якубека. URL:https://www.volynpost.com/blogs/1484-luck-na-kartynah-karela-iakubeka (дата звернення 9.04 2025)
Методичні рекомендації до проведення занять з практики «Пленерна» (для здобувачів першого (бакалавр-ського) рівня вищої освіти денної форми навчання зі спеціальності 023 – Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація). Уклад.: Вінтаєва Н., Вінтаєв Д., Лобко-Зампассі М. Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. 56 с. URL:https://eprints.kname.edu.ua/60188/1/2021%20111М%20печ%20МЕТОДИЧКА%20Пленер%20практика%20испр%203.pdf (дата звернення 9.04 2025)
Панфілова О. Г., Каленюк О. М., Тарасюк І. І. Формування професійних навичок майбутніх художників за допомогою живопису з натури. Актуальні проблеми розвитку українського мистецтва: культурологічний, мистецтвознавчий,педагогічний аспекти: зб. матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 17-19 червня 2022 р., м. Луцьк. Одеса: ВД «Гельветика», 2022. С. 165-169
Панфілова О., Прокопович Т. Етюди, начерки, замальовки як продуктивні практичні методи навчання обра-зотворчому мистецтву. Актуальнi питання гуманітарних наук. Вип. 59, том 3, 2023. С. 28-33
Пунгіна, О., Гусєва, О. Пленерна практика як засіб формування образотворчої компетентності майбутніх педагогів-художників. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип 36, том 3, 2021. С. 185-191.
References: Vysikailo, T. V. (2017). Formuvannia fakhovoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv obrazotvorchoho mystetstva u protsesi plenernoi praktyky : dys. ... kand. ped. nauk : 13.00.04 [Formation of professional competence of future teachers of fine arts in the process of plein air practice: dissertation ... candidate of pedagogical sciences: 13.00.04]. Poltavskyi nats. ped. un-t im. V. H. Korolenka. Poltava. 243 s. [in Ukrainian].
Kotys, O. (2015). Lutsk na kartynakh Karela Yakubeka [Lutsk in the paintings of Karel Jakubek]. https://www.volynpost.com/blogs/1484-luck-na-kartynah-karela-iakubeka [in Ukrainian].
Metodychni rekomendatsii do provedennia zaniat z praktyky «Plenerna» (dlia zdobuvachiv pershoho (bakalavrskoho) rivnia vyshchoi osvity dennoi formy navchannia zi spetsialnosti 023 – Obrazotvorche mystetstvo, dekoratyvne mystetstvo, restavratsiia) (2021) [Methodological recommendations for conducting practical classes «Plenary» (for those obtaining the first (bachelor’s) level of higher education in the full-time form of education in the specialty 023 – Fine arts, decorative arts, restoration)]. uklad.: Natalia Vintaieva, DmytroVintaiev, Madalena Lobko-Zampassi. Kharkiv: KhNUMH im. O. M. Beketova, 56 s. https://eprints.kname.edu.ua/60188/1/2021%20111М%20печ%20МЕТОДИЧКА%20Пле-нер%20практика%20испр%203.pdf [in Ukrainian].
Panfilova, O., Kaleniuk, O., Tarasiuk, I. (2022). Formuvannia profesiiny khnavychok maibutnikh khudozhnykiv za dopomohoiu zhyvopysu z natury [Developing professional skills of future artists through painting from nature]. Aktualniproblemrozvytkuukrainskohomystetstva: kulturolohichnyi, mystetstvoznavchyi, pedahohichnyiaspekty: zb. MaterialivVIIMizhnarodnoinaukovo-praktychnoikonferentsii, 17-19 chervnia 2022 r., m. Lutsk. Odesa: VD «Helvetyka», 2022. S. 165-169 [in Ukrainian]
Panfilova, O., Prokopovych, T. (2023). Etiudy, nacherky, zamalovky yak produktyvni praktychni metody navchannia obrazotvorchomu mystetstvu [Etudes, sketches, and sketches as productive practical methods of teaching fine arts]. Aktualnipytanniahumanitarnykhnauk. Vyp. 59, tom 3, 2023. S. 28-33 [in Ukrainian]
Punhina, O., Husieva, O. Plenerna praktyka yak zasib formuvannia obrazotvorchoi kompetentnosti maibutnikh pedahohiv-khudozhnykiv [Plein-air practice as a means of forming the visual competence of future art teachers]. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk. Vyp 36, tom 3, 2021. S. 185-191 [in Ukrainian
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3114.pdf573,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.