Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанфілова, Олександра Георгіївна-
dc.contributor.authorТарасюк, Іван Іванович-
dc.date.accessioned2025-11-17T14:50:10Z-
dc.date.available2025-11-17T14:50:10Z-
dc.date.issued2025-11-
dc.date.submitted2025-08-
dc.identifier.citationПанфілова, О., Тарасюк, І. (2025). Особливості зображення архітектурних об’єктів у навчальному етюді. Fine Art and Culture Studies, 4, 287–293, doi: https://doi.org/10.32782/facs-2025-4-36uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29152-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості виконання етюдів архітектурних об’єктів як важливого етапу профе-сійної підготовки художника та засобу творчого самовираження, увагу акцентовано на перевазі пленерної практики над роботою в майстерні. Розглянуто роль етюдної практики у формуванні навичок спостереження, аналітичного мислення, вміння бачити та передавати характерні риси архітектури. Проаналізовано основні принципи побудови композиції, зокрема закономірності передачі перспективи, пропорційності, конструктивної логіки об’єкта та його взаємозв’язку з навколишнім простором. Сформульовано основні практичні рекомендації та визначено типові помилки початківцівuk_UK
dc.format.extent287-293-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectархітектураuk_UK
dc.subjectнавчальний процесuk_UK
dc.subjectпросторове мислення,uk_UK
dc.subjectпленерuk_UK
dc.subjectетюдиuk_UK
dc.titleОсобливості зображення архітектурних об’єктів у навчальному етюдіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/facs-2025-4-36-
dc.citation.issue4-
dc.citation.journalTitleFine Art and Culture Studies-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.referencesenVysikailo, T. V. (2017). Formuvannia fakhovoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv obrazotvorchoho mystetstva u protsesi plenernoi praktyky : dys. ... kand. ped. nauk : 13.00.04 [Formation of professional competence of future teachers of fine arts in the process of plein air practice: dissertation ... candidate of pedagogical sciences: 13.00.04]. Poltavskyi nats. ped. un-t im. V. H. Korolenka. Poltava. 243 s. [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.referencesenKotys, O. (2015). Lutsk na kartynakh Karela Yakubeka [Lutsk in the paintings of Karel Jakubek]. https://www.volynpost.com/blogs/1484-luck-na-kartynah-karela-iakubeka [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.referencesenMetodychni rekomendatsii do provedennia zaniat z praktyky «Plenerna» (dlia zdobuvachiv pershoho (bakalavrskoho) rivnia vyshchoi osvity dennoi formy navchannia zi spetsialnosti 023 – Obrazotvorche mystetstvo, dekoratyvne mystetstvo, restavratsiia) (2021) [Methodological recommendations for conducting practical classes «Plenary» (for those obtaining the first (bachelor’s) level of higher education in the full-time form of education in the specialty 023 – Fine arts, decorative arts, restoration)]. uklad.: Natalia Vintaieva, DmytroVintaiev, Madalena Lobko-Zampassi. Kharkiv: KhNUMH im. O. M. Beketova, 56 s. https://eprints.kname.edu.ua/60188/1/2021%20111М%20печ%20МЕТОДИЧКА%20Пле-нер%20практика%20испр%203.pdf [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.referencesenPanfilova, O., Kaleniuk, O., Tarasiuk, I. (2022). Formuvannia profesiiny khnavychok maibutnikh khudozhnykiv za dopomohoiu zhyvopysu z natury [Developing professional skills of future artists through painting from nature]. Aktualniproblemrozvytkuukrainskohomystetstva: kulturolohichnyi, mystetstvoznavchyi, pedahohichnyiaspekty: zb. MaterialivVIIMizhnarodnoinaukovo-praktychnoikonferentsii, 17-19 chervnia 2022 r., m. Lutsk. Odesa: VD «Helvetyka», 2022. S. 165-169 [in Ukrainian]uk_UK
dc.relation.referencesenPanfilova, O., Prokopovych, T. (2023). Etiudy, nacherky, zamalovky yak produktyvni praktychni metody navchannia obrazotvorchomu mystetstvu [Etudes, sketches, and sketches as productive practical methods of teaching fine arts]. Aktualnipytanniahumanitarnykhnauk. Vyp. 59, tom 3, 2023. S. 28-33 [in Ukrainian]uk_UK
dc.relation.referencesenPunhina, O., Husieva, O. Plenerna praktyka yak zasib formuvannia obrazotvorchoi kompetentnosti maibutnikh pedahohiv-khudozhnykiv [Plein-air practice as a means of forming the visual competence of future art teachers]. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk. Vyp 36, tom 3, 2021. S. 185-191 [in Ukrainianuk_UK
dc.relation.referencesВисікайло Т. В. Формування фахової компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у про-цесі пленерної практики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. Полтавський нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. Пол-тава, 2017. 243 с.uk_UK
dc.relation.referencesКотис О. Луцьк на картинах Карела Якубека. URL:https://www.volynpost.com/blogs/1484-luck-na-kartynah-karela-iakubeka (дата звернення 9.04 2025)uk_UK
dc.relation.referencesМетодичні рекомендації до проведення занять з практики «Пленерна» (для здобувачів першого (бакалавр-ського) рівня вищої освіти денної форми навчання зі спеціальності 023 – Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація). Уклад.: Вінтаєва Н., Вінтаєв Д., Лобко-Зампассі М. Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. 56 с. URL:https://eprints.kname.edu.ua/60188/1/2021%20111М%20печ%20МЕТОДИЧКА%20Пленер%20практика%20испр%203.pdf (дата звернення 9.04 2025)uk_UK
dc.relation.referencesПанфілова О. Г., Каленюк О. М., Тарасюк І. І. Формування професійних навичок майбутніх художників за допомогою живопису з натури. Актуальні проблеми розвитку українського мистецтва: культурологічний, мистецтвознавчий,педагогічний аспекти: зб. матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 17-19 червня 2022 р., м. Луцьк. Одеса: ВД «Гельветика», 2022. С. 165-169uk_UK
dc.relation.referencesПанфілова О., Прокопович Т. Етюди, начерки, замальовки як продуктивні практичні методи навчання обра-зотворчому мистецтву. Актуальнi питання гуманітарних наук. Вип. 59, том 3, 2023. С. 28-33uk_UK
dc.relation.referencesПунгіна, О., Гусєва, О. Пленерна практика як засіб формування образотворчої компетентності майбутніх педагогів-художників. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип 36, том 3, 2021. С. 185-191.uk_UK
dc.subject.udc7.02:72.01uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3114.pdf573,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.