Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29152Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Панфілова, Олександра Георгіївна | - |
| dc.contributor.author | Тарасюк, Іван Іванович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-17T14:50:10Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-17T14:50:10Z | - |
| dc.date.issued | 2025-11 | - |
| dc.date.submitted | 2025-08 | - |
| dc.identifier.citation | Панфілова, О., Тарасюк, І. (2025). Особливості зображення архітектурних об’єктів у навчальному етюді. Fine Art and Culture Studies, 4, 287–293, doi: https://doi.org/10.32782/facs-2025-4-36 | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29152 | - |
| dc.description.abstract | У статті досліджено особливості виконання етюдів архітектурних об’єктів як важливого етапу профе-сійної підготовки художника та засобу творчого самовираження, увагу акцентовано на перевазі пленерної практики над роботою в майстерні. Розглянуто роль етюдної практики у формуванні навичок спостереження, аналітичного мислення, вміння бачити та передавати характерні риси архітектури. Проаналізовано основні принципи побудови композиції, зокрема закономірності передачі перспективи, пропорційності, конструктивної логіки об’єкта та його взаємозв’язку з навколишнім простором. Сформульовано основні практичні рекомендації та визначено типові помилки початківців | uk_UK |
| dc.format.extent | 287-293 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | архітектура | uk_UK |
| dc.subject | навчальний процес | uk_UK |
| dc.subject | просторове мислення, | uk_UK |
| dc.subject | пленер | uk_UK |
| dc.subject | етюди | uk_UK |
| dc.title | Особливості зображення архітектурних об’єктів у навчальному етюді | uk_UK |
| dc.type | Article | uk_UK |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.32782/facs-2025-4-36 | - |
| dc.citation.issue | 4 | - |
| dc.citation.journalTitle | Fine Art and Culture Studies | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.coverage.placename | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.relation.referencesen | Vysikailo, T. V. (2017). Formuvannia fakhovoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv obrazotvorchoho mystetstva u protsesi plenernoi praktyky : dys. ... kand. ped. nauk : 13.00.04 [Formation of professional competence of future teachers of fine arts in the process of plein air practice: dissertation ... candidate of pedagogical sciences: 13.00.04]. Poltavskyi nats. ped. un-t im. V. H. Korolenka. Poltava. 243 s. [in Ukrainian]. | uk_UK |
| dc.relation.referencesen | Kotys, O. (2015). Lutsk na kartynakh Karela Yakubeka [Lutsk in the paintings of Karel Jakubek]. https://www.volynpost.com/blogs/1484-luck-na-kartynah-karela-iakubeka [in Ukrainian]. | uk_UK |
| dc.relation.referencesen | Metodychni rekomendatsii do provedennia zaniat z praktyky «Plenerna» (dlia zdobuvachiv pershoho (bakalavrskoho) rivnia vyshchoi osvity dennoi formy navchannia zi spetsialnosti 023 – Obrazotvorche mystetstvo, dekoratyvne mystetstvo, restavratsiia) (2021) [Methodological recommendations for conducting practical classes «Plenary» (for those obtaining the first (bachelor’s) level of higher education in the full-time form of education in the specialty 023 – Fine arts, decorative arts, restoration)]. uklad.: Natalia Vintaieva, DmytroVintaiev, Madalena Lobko-Zampassi. Kharkiv: KhNUMH im. O. M. Beketova, 56 s. https://eprints.kname.edu.ua/60188/1/2021%20111М%20печ%20МЕТОДИЧКА%20Пле-нер%20практика%20испр%203.pdf [in Ukrainian]. | uk_UK |
| dc.relation.referencesen | Panfilova, O., Kaleniuk, O., Tarasiuk, I. (2022). Formuvannia profesiiny khnavychok maibutnikh khudozhnykiv za dopomohoiu zhyvopysu z natury [Developing professional skills of future artists through painting from nature]. Aktualniproblemrozvytkuukrainskohomystetstva: kulturolohichnyi, mystetstvoznavchyi, pedahohichnyiaspekty: zb. MaterialivVIIMizhnarodnoinaukovo-praktychnoikonferentsii, 17-19 chervnia 2022 r., m. Lutsk. Odesa: VD «Helvetyka», 2022. S. 165-169 [in Ukrainian] | uk_UK |
| dc.relation.referencesen | Panfilova, O., Prokopovych, T. (2023). Etiudy, nacherky, zamalovky yak produktyvni praktychni metody navchannia obrazotvorchomu mystetstvu [Etudes, sketches, and sketches as productive practical methods of teaching fine arts]. Aktualnipytanniahumanitarnykhnauk. Vyp. 59, tom 3, 2023. S. 28-33 [in Ukrainian] | uk_UK |
| dc.relation.referencesen | Punhina, O., Husieva, O. Plenerna praktyka yak zasib formuvannia obrazotvorchoi kompetentnosti maibutnikh pedahohiv-khudozhnykiv [Plein-air practice as a means of forming the visual competence of future art teachers]. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk. Vyp 36, tom 3, 2021. S. 185-191 [in Ukrainian | uk_UK |
| dc.relation.references | Висікайло Т. В. Формування фахової компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у про-цесі пленерної практики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. Полтавський нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. Пол-тава, 2017. 243 с. | uk_UK |
| dc.relation.references | Котис О. Луцьк на картинах Карела Якубека. URL:https://www.volynpost.com/blogs/1484-luck-na-kartynah-karela-iakubeka (дата звернення 9.04 2025) | uk_UK |
| dc.relation.references | Методичні рекомендації до проведення занять з практики «Пленерна» (для здобувачів першого (бакалавр-ського) рівня вищої освіти денної форми навчання зі спеціальності 023 – Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація). Уклад.: Вінтаєва Н., Вінтаєв Д., Лобко-Зампассі М. Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. 56 с. URL:https://eprints.kname.edu.ua/60188/1/2021%20111М%20печ%20МЕТОДИЧКА%20Пленер%20практика%20испр%203.pdf (дата звернення 9.04 2025) | uk_UK |
| dc.relation.references | Панфілова О. Г., Каленюк О. М., Тарасюк І. І. Формування професійних навичок майбутніх художників за допомогою живопису з натури. Актуальні проблеми розвитку українського мистецтва: культурологічний, мистецтвознавчий,педагогічний аспекти: зб. матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 17-19 червня 2022 р., м. Луцьк. Одеса: ВД «Гельветика», 2022. С. 165-169 | uk_UK |
| dc.relation.references | Панфілова О., Прокопович Т. Етюди, начерки, замальовки як продуктивні практичні методи навчання обра-зотворчому мистецтву. Актуальнi питання гуманітарних наук. Вип. 59, том 3, 2023. С. 28-33 | uk_UK |
| dc.relation.references | Пунгіна, О., Гусєва, О. Пленерна практика як засіб формування образотворчої компетентності майбутніх педагогів-художників. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип 36, том 3, 2021. С. 185-191. | uk_UK |
| dc.subject.udc | 7.02:72.01 | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3114.pdf | 573,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.