Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29139| Назва: | Теоретичні підходи до поняття міжособистісних взаємин дошкільників із дорослими |
| Автори: | Мельник, Ірина Миколаївна |
| Приналежність: | Волинський національний університеті імені Лесі Українки |
| Бібліографічний опис: | Мельник І. М. Теоретичні підходи до поняття міжособистісних взаємин дошкільників із дорослими. Дошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості : збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Івано-Франківськ, 2025. С.135-139. |
| Конференція/захід: | Дошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості |
| Дата публікації: | 23-чер-2025 |
| Дата подання: | 22-тра-2025 |
| Дата внесення: | 17-лис-2025 |
| Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | Івано-Франківськ |
| Теми: | міжособистісні взаємини дошкільники, виховний процес педагоги |
| Діапазон сторінок: | 135-139 |
| Короткий огляд (реферат): | Міжособистісні взаємини дошкільників (3–6 років) із дорослими є фундаментальним елементом їхнього соціального, емоційного, когнітивного та морального розвитку, формуючи основи комунікативних навичок, соціальних норм і особистісних якостей, таких як емпатія, відповідальність і впевненість. У психолого-педагогічній науці ці взаємини визначаються як динамічний процес взаємодії, що охоплює обмін емоціями, знаннями, соціальним досвідом і реалізується в контексті сім’ї та дошкільного закладу. У психології вони аналізуються як механізм розвитку психічних функцій і соціальної адаптації, тоді як у педагогіці – як інструмент виховання й навчання, спрямований на становлення дитини як суб’єкта суспільства. Теоретичні підходи розкривають багатогранність цього феномену, пояснюючи, як дорослі (батьки, вихователі) впливають на соціалізацію дошкільників, формуючи їхню готовність до взаємодії в соціумі та створюючи основу для розробки ефективних виховних стратегій . |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29139 |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| melnyk_2025.pdf | 145,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.