Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29139| Title: | Теоретичні підходи до поняття міжособистісних взаємин дошкільників із дорослими |
| Authors: | Мельник, Ірина Миколаївна |
| Affiliation: | Волинський національний університеті імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Мельник І. М. Теоретичні підходи до поняття міжособистісних взаємин дошкільників із дорослими. Дошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості : збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Івано-Франківськ, 2025. С.135-139. |
| Conference/Event: | Дошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості |
| Issue Date: | 23-Jun-2025 |
| Submitted date: | 22-May-2025 |
| Date of entry: | 17-Nov-2025 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Івано-Франківськ |
| Keywords: | міжособистісні взаємини дошкільники, виховний процес педагоги |
| Page range: | 135-139 |
| Abstract: | Міжособистісні взаємини дошкільників (3–6 років) із дорослими є фундаментальним елементом їхнього соціального, емоційного, когнітивного та морального розвитку, формуючи основи комунікативних навичок, соціальних норм і особистісних якостей, таких як емпатія, відповідальність і впевненість. У психолого-педагогічній науці ці взаємини визначаються як динамічний процес взаємодії, що охоплює обмін емоціями, знаннями, соціальним досвідом і реалізується в контексті сім’ї та дошкільного закладу. У психології вони аналізуються як механізм розвитку психічних функцій і соціальної адаптації, тоді як у педагогіці – як інструмент виховання й навчання, спрямований на становлення дитини як суб’єкта суспільства. Теоретичні підходи розкривають багатогранність цього феномену, пояснюючи, як дорослі (батьки, вихователі) впливають на соціалізацію дошкільників, формуючи їхню готовність до взаємодії в соціумі та створюючи основу для розробки ефективних виховних стратегій . |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29139 |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| melnyk_2025.pdf | 145,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.