Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-11-17T12:42:58Z-
dc.date.available2025-11-17T12:42:58Z-
dc.date.issued2025-06-23-
dc.date.submitted2025-05-22-
dc.identifier.citationМельник І. М. Теоретичні підходи до поняття міжособистісних взаємин дошкільників із дорослими. Дошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості : збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Івано-Франківськ, 2025. С.135-139.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29139-
dc.description.abstractМіжособистісні взаємини дошкільників (3–6 років) із дорослими є фундаментальним елементом їхнього соціального, емоційного, когнітивного та морального розвитку, формуючи основи комунікативних навичок, соціальних норм і особистісних якостей, таких як емпатія, відповідальність і впевненість. У психолого-педагогічній науці ці взаємини визначаються як динамічний процес взаємодії, що охоплює обмін емоціями, знаннями, соціальним досвідом і реалізується в контексті сім’ї та дошкільного закладу. У психології вони аналізуються як механізм розвитку психічних функцій і соціальної адаптації, тоді як у педагогіці – як інструмент виховання й навчання, спрямований на становлення дитини як суб’єкта суспільства. Теоретичні підходи розкривають багатогранність цього феномену, пояснюючи, як дорослі (батьки, вихователі) впливають на соціалізацію дошкільників, формуючи їхню готовність до взаємодії в соціумі та створюючи основу для розробки ефективних виховних стратегій .uk_UK
dc.format.extent135-139-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UK
dc.subjectміжособистісні взаєминиuk_UK
dc.subjectдошкільники,uk_UK
dc.subjectвиховний процесuk_UK
dc.subjectпедагогиuk_UK
dc.titleТеоретичні підходи до поняття міжособистісних взаємин дошкільників із дорослимиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceДошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університеті імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameІвано-Франківськuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
melnyk_2025.pdf145,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.