Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29139Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мельник, Ірина Миколаївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-17T12:42:58Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-17T12:42:58Z | - |
| dc.date.issued | 2025-06-23 | - |
| dc.date.submitted | 2025-05-22 | - |
| dc.identifier.citation | Мельник І. М. Теоретичні підходи до поняття міжособистісних взаємин дошкільників із дорослими. Дошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості : збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Івано-Франківськ, 2025. С.135-139. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29139 | - |
| dc.description.abstract | Міжособистісні взаємини дошкільників (3–6 років) із дорослими є фундаментальним елементом їхнього соціального, емоційного, когнітивного та морального розвитку, формуючи основи комунікативних навичок, соціальних норм і особистісних якостей, таких як емпатія, відповідальність і впевненість. У психолого-педагогічній науці ці взаємини визначаються як динамічний процес взаємодії, що охоплює обмін емоціями, знаннями, соціальним досвідом і реалізується в контексті сім’ї та дошкільного закладу. У психології вони аналізуються як механізм розвитку психічних функцій і соціальної адаптації, тоді як у педагогіці – як інструмент виховання й навчання, спрямований на становлення дитини як суб’єкта суспільства. Теоретичні підходи розкривають багатогранність цього феномену, пояснюючи, як дорослі (батьки, вихователі) впливають на соціалізацію дошкільників, формуючи їхню готовність до взаємодії в соціумі та створюючи основу для розробки ефективних виховних стратегій . | uk_UK |
| dc.format.extent | 135-139 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UK |
| dc.subject | міжособистісні взаємини | uk_UK |
| dc.subject | дошкільники, | uk_UK |
| dc.subject | виховний процес | uk_UK |
| dc.subject | педагоги | uk_UK |
| dc.title | Теоретичні підходи до поняття міжособистісних взаємин дошкільників із дорослими | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Дошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університеті імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.coverage.placename | Івано-Франківськ | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| melnyk_2025.pdf | 145,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.