Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29114
Назва: Використання модуля «Анкета» системи Moodle для моніторингу та підвищення якості освітнього процесу в закладах вищої освіти
Автори: Трофімук-Кирилова, Тетяна Михайлівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет історії, політології та національної безпеки, кафедра музеєзнавства, пам’яткознавства та інформаційно-аналітичної діяльності, кандидат історичних наук, доцент
Бібліографічний опис: Трофімук-Кирилова Т. Використання модуля «Анкета» системи Moodle для моніторингу та підвищення якості освітнього процесу в закладах вищої освіти. MoodleMoot Ukraine 2025. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle : міжнародна науково-практична онлайн-конференція (30 травня 2025 р.). URL : https://2025.moodlemoot.in.ua/course/section.php?id=32#module-132
Конференція/захід: MoodleMoot Ukraine 2025. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle
Дата публікації: тра-2025
Дата внесення: 17-лис-2025
Країна (код): UA
Теми: Moodle
модуль «Анкета»
моніторинг якості освіти
опитування
внутрішня система забезпечення якості
електронний курс
освітній процес
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто потенціал використання модуля «Анкета» системи Moodle як інструменту моніторингу та підвищення якості освітнього процесу у закладах вищої освіти. Проаналізовано нормативно-правові засади забезпечення якості вищої освіти в Україні та підкреслено важливість залучення здобувачів до оцінювання освітніх компонентів. Охарактеризовано можливості модуля «Анкета», зокрема типи запитань, варіанти налаштування анонімності, шаблонів та режимів доступу, які дають змогу отримувати як кількісні, так і якісні дані для комплексного аналізу. Наведено приклад застосування модуля під час оцінювання електронного курсу «Ділові комунікації», що продемонстрував високу ефективність інструменту для збору зворотного зв’язку, обробки результатів та виявлення шляхів удосконалення курсу. Зроблено висновок, що модуль «Анкета» є може бути використаний університетами для систематичного збору даних, підтримки прийняття управлінських рішень і підвищення якості навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29114
Перелік літератури: 1. Золотарьова І. Опитування студентів щодо якості дисципліни (освітнього компонента). URL: https://naqa.gov.ua/2021/02/опитування-студентів-щодо-якості-дис/
2. Навчальна платформа LMS Moodle. Волинський національний університет імені Лесі Українки. URL: https://moodle.vnu.edu.ua
3. Про вищу освіту : Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text
4. Про освіту : Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text
5. Рекомендації щодо створення внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти. URL: https://naqa.gov.ua/wpcontent/uploads/2021/07/Recommendations-UA.pdf
6. Стратегія розвитку вищої освіти в Україні на 2022-2032 роки: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 р. № 286-р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/286-2022-р#Text
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FH)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_kpi25.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.