Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофімук-Кирилова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-11-17T09:34:23Z-
dc.date.available2025-11-17T09:34:23Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationТрофімук-Кирилова Т. Використання модуля «Анкета» системи Moodle для моніторингу та підвищення якості освітнього процесу в закладах вищої освіти. MoodleMoot Ukraine 2025. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle : міжнародна науково-практична онлайн-конференція (30 травня 2025 р.). URL : https://2025.moodlemoot.in.ua/course/section.php?id=32#module-132uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29114-
dc.description.abstractУ статті розглянуто потенціал використання модуля «Анкета» системи Moodle як інструменту моніторингу та підвищення якості освітнього процесу у закладах вищої освіти. Проаналізовано нормативно-правові засади забезпечення якості вищої освіти в Україні та підкреслено важливість залучення здобувачів до оцінювання освітніх компонентів. Охарактеризовано можливості модуля «Анкета», зокрема типи запитань, варіанти налаштування анонімності, шаблонів та режимів доступу, які дають змогу отримувати як кількісні, так і якісні дані для комплексного аналізу. Наведено приклад застосування модуля під час оцінювання електронного курсу «Ділові комунікації», що продемонстрував високу ефективність інструменту для збору зворотного зв’язку, обробки результатів та виявлення шляхів удосконалення курсу. Зроблено висновок, що модуль «Анкета» є може бути використаний університетами для систематичного збору даних, підтримки прийняття управлінських рішень і підвищення якості навчання.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectMoodleuk_UK
dc.subjectмодуль «Анкета»uk_UK
dc.subjectмоніторинг якості освітиuk_UK
dc.subjectопитуванняuk_UK
dc.subjectвнутрішня система забезпечення якостіuk_UK
dc.subjectелектронний курсuk_UK
dc.subjectосвітній процесuk_UK
dc.titleВикористання модуля «Анкета» системи Moodle для моніторингу та підвищення якості освітнього процесу в закладах вищої освітиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceMoodleMoot Ukraine 2025. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, факультет історії, політології та національної безпеки, кафедра музеєзнавства, пам’яткознавства та інформаційно-аналітичної діяльності, кандидат історичних наук, доцентuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.references1. Золотарьова І. Опитування студентів щодо якості дисципліни (освітнього компонента). URL: https://naqa.gov.ua/2021/02/опитування-студентів-щодо-якості-дис/uk_UK
dc.relation.references2. Навчальна платформа LMS Moodle. Волинський національний університет імені Лесі Українки. URL: https://moodle.vnu.edu.uauk_UK
dc.relation.references3. Про вищу освіту : Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Textuk_UK
dc.relation.references4. Про освіту : Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Textuk_UK
dc.relation.references5. Рекомендації щодо створення внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти. URL: https://naqa.gov.ua/wpcontent/uploads/2021/07/Recommendations-UA.pdfuk_UK
dc.relation.references6. Стратегія розвитку вищої освіти в Україні на 2022-2032 роки: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 р. № 286-р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/286-2022-р#Textuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FH)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_kpi25.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.