Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29112| Назва: | Українські освітні онлайн-платформи як інструмент формування світоглядно-ціннісних орієнтацій студентської молоді. |
| Автори: | Трофімук-Кирилова, Тетяна Михайлівна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет історії, політології та національної безпеки, кафедра музеєзнавства, пам’яткознавства та інформаційно-аналітичної діяльності, кандидат історичних наук, доцент |
| Бібліографічний опис: | Трофімук-Кирилова Т. Українські освітні онлайн-платформи як інструмент формування світоглядно-ціннісних орієнтацій студентської молоді. Світоглядна освіта молоді в умовах сучасних викликів : зб. наук. праць : матеріали міжнародної наукової конференції – п’ятих академічних читань імені професора Романа Арцишевського (20–22 черв. 2025 р., м. Луцьк) / упорядники: А. М. Семенов, А. І. Яручик. Луцьк : Вежа-Друк, 2025. С. 132–137. |
| Конференція/захід: | Світоглядна освіта молоді в умовах сучасних викликів |
| Дата публікації: | чер-2025 |
| Дата внесення: | 17-лис-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | Вежа-Друк |
| Теми: | світоглядно-ціннісні орієнтації освітні онлайн-платформи неформальна освіта інформальна освіта медіаграмотність студентська молодь |
| Діапазон сторінок: | 132–137 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано роль українських освітніх онлайн-платформ у формуванні світоглядно-ціннісних орієнтацій студентської молоді в умовах війни, цифровізації та соціокультурних трансформацій. Розкрито зміст дефініцій «цінності» та «ціннісні орієнтації», охарактеризовано чинники їх формування в молодіжному середовищі. Особливу увагу приділено неформальній та інформальній освіті як важливим інструментам особистісного, громадянського та духовного розвитку студентів. Проаналізовано освітній потенціал українських онлайн-платформ EdEra, Prometheus, Дія.Освіта, ВУМ online та інших, які пропонують курси з медіаграмотності, історії України, демократії, прав людини, цифрової грамотності, культурної ідентичності, лідерства й громадянської участі. Показано, що навчальні ресурси цих платформ сприяють розвитку критичного мислення, формуванню демократичних і гуманістичних цінностей, вихованню відповідальності, патріотизму, толерантності, правової свідомості та активної громадянської позиції молоді. Зроблено висновок, що освітні онлайн-платформи є ефективним засобом доповнення формальної освіти та важливим інструментом формування сучасних світоглядно-ціннісних орієнтацій студентів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29112 |
| Перелік літератури: | 1. Бутківська Т. В. Проблема цінностей у соціалізації особистості. Цінності освіти і виховання: наук.-метод. зб. / за заг. ред. Сухомлинської О. В.; АПН України. Київ, 1997. С. 27–31. 2. Зінченко А., Русенкевич Я. Ціннісні орієнтації української молоді в структурі психологічних стратегій життєдіяльності: аналіз статевих відмінностей. Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки. 2024. Вип. 23. С. 25–35. https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series12.2024.23(68).03 3. Кочура Н. М. Світоглядні цінності молоді в координатах постмодерністського світу. Освіта регіону: Політологія. Психологія. Комунікації: укр. наук. Журнал. 2012. № 4. URL: https://social-science.uu.edu.ua/article/934 4. Матяж С. В., Березянська А. О. Класифікація цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Наукові праці Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська академія». Сер. : Соціологія. 2013. Т. 225. Вип. 213. С. 27–30. |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FH) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| conf_lutsk.pdf | 1,62 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.