Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29104
Назва: Теоретичні підходи до формування бізнес-моделей в цифровій економіці
Автори: Шостак, Людмила Василівна
Бегун, Світлана Іванівна
Більо, Іван Олегович
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Шостак Л., Бегун С., Більо І. (2025). Теоретичні підходи до формування бізнес-моделей в цифровій економіці. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (23), 242-249. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2025.23.29
Конференція/захід: 23
Журнал/збірник: Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 14-лис-2025
Видавництво: Херсонський державний аграрно-економічний університет
Країна (код): UA
DOI: https://doi.org/10.32782/2708-0366/2025.23.29
УДК: 330.341.1:004
Теми: цифрові бізнес-моделі
цифрова економіка
інновації
стратегії перекладу
управління
адаптація
технології
конкурентні переваги
Діапазон сторінок: 242-249
Короткий огляд (реферат): У статті детально розглянуто теоретичні підходи до формування бізнес-моделей у цифровій економіці, що є ключовими для забезпечення стійкості та конкурентоспроможності підприємств у умовах технологічних змін. Проаналізовано основні компоненти цифрових бізнес-моделей, серед яких основна увага приділяється інноваціям, адаптивності, використанню новітніх цифрових технологій та інфраструктури для підвищення ефективності бізнес-процесів. Розглянуті теоретичні моделі та концепції, що визначають основні етапи створення та трансформації бізнес-моделей у цифровій економіці, зокрема, стратегічне управління цифровими інструментами для оптимізації взаємодії з клієнтами, партнерами та постачальниками. Визначено основні характеристики цифрових бізнес-моделей, їх вплив на структурні зміни в організаціях та економічну ефективність підприємств. Окремо виділено роль таких інструментів, як великі дані, хмарні технології, штучний інтелект та автоматизація в оптимізації бізнес-процесів. Зроблено акцент на важливості вибору правильних стратегій цифровізації для забезпечення адаптації підприємств до швидких змін у ринковому середовищі. Стаття має на меті систематизувати наявні теоретичні підходи та практичні аспекти застосування цифрових бізнес-моделей для досягнення сталого розвитку та успіху на глобальних ринках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29104
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shostak_begun_biilio.pdf561,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.