Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШостак, Людмила Василівна-
dc.contributor.authorБегун, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorБільо, Іван Олегович-
dc.date.accessioned2025-11-14T14:09:57Z-
dc.date.available2025-11-14T14:09:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШостак Л., Бегун С., Більо І. (2025). Теоретичні підходи до формування бізнес-моделей в цифровій економіці. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (23), 242-249. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2025.23.29uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29104-
dc.description.abstractУ статті детально розглянуто теоретичні підходи до формування бізнес-моделей у цифровій економіці, що є ключовими для забезпечення стійкості та конкурентоспроможності підприємств у умовах технологічних змін. Проаналізовано основні компоненти цифрових бізнес-моделей, серед яких основна увага приділяється інноваціям, адаптивності, використанню новітніх цифрових технологій та інфраструктури для підвищення ефективності бізнес-процесів. Розглянуті теоретичні моделі та концепції, що визначають основні етапи створення та трансформації бізнес-моделей у цифровій економіці, зокрема, стратегічне управління цифровими інструментами для оптимізації взаємодії з клієнтами, партнерами та постачальниками. Визначено основні характеристики цифрових бізнес-моделей, їх вплив на структурні зміни в організаціях та економічну ефективність підприємств. Окремо виділено роль таких інструментів, як великі дані, хмарні технології, штучний інтелект та автоматизація в оптимізації бізнес-процесів. Зроблено акцент на важливості вибору правильних стратегій цифровізації для забезпечення адаптації підприємств до швидких змін у ринковому середовищі. Стаття має на меті систематизувати наявні теоретичні підходи та практичні аспекти застосування цифрових бізнес-моделей для досягнення сталого розвитку та успіху на глобальних ринках.uk_UK
dc.format.extent242-249-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherХерсонський державний аграрно-економічний університетuk_UK
dc.subjectцифрові бізнес-моделіuk_UK
dc.subjectцифрова економікаuk_UK
dc.subjectінноваціїuk_UK
dc.subjectстратегії перекладуuk_UK
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectадаптаціяuk_UK
dc.subjectтехнологіїuk_UK
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UK
dc.titleТеоретичні підходи до формування бізнес-моделей в цифровій економіціuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2708-0366/2025.23.29-
dc.citation.conference23-
dc.citation.journalTitleТаврійський науковий вісник. Серія: Економіка-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc330.341.1:004uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shostak_begun_biilio.pdf561,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.