Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29099Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Луканьова, Людмила Олексіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-14T11:51:58Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-14T11:51:58Z | - |
| dc.date.issued | 2025-05 | - |
| dc.date.submitted | 2025-04 | - |
| dc.identifier.citation | Луканьова, Л. Розвиток комунікативної компетентності дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в контексті розбудови інклюзивної освіти в Україні. Innovations in education and science in the context of Europeanintegration. Riga, Volume 2. 2025. С. 265 – 276. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-557-0-37 | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29099 | - |
| dc.description | Найперспективнішим підходом до формування мовлення є психолінгвістичний підхід, який ґрунтується на психолінгвістичній моделі мовлення. Він враховує мовленнєву активність дитини, мотиваційно-потребнісний аспект її мовленнєвої діяльності та характер мовленнєвого матеріалу. Корекційна практика свідчить, що ключем до ефективного подолання порушень у розвитку комунікативно-мовленнєвої системи є вчасне виявлення порушень розвитку, їх правильна класифікація та чітко організована система корекційно-розвиткової роботи. Чим раніше розпочинається корекційна діяльність із дитиною, тим вища ймовірність досягнення глибоких позитивних змін, які матимуть тривалий і незворотний ефект. | uk_UK |
| dc.description.abstract | Поданий у публікації матеріал окреслює та дає обґрунтування актуальних інноваційних та практико-орієнтованих аспектів розвитку навичок соціальної комунікації (вербальної та невербальної), а також застосування альтернативної та додаткової комунікації у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку. Представлені матеріали базуються на компетентнісному та особистісноорієнтованому підходах до освіти та виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, враховуючи провідні види діяльності за напрямами розвитку пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, особистісної сфер дитей з порушенням інтелекту. У статті описано ефективні методики щодо реалізації освітніх напрямів навчання; представлено орієнтовні зразки та варіанти дидактичних розробок, що забезпечать корекційно-розвиткову спрямованість всього навчально-виховного процесу в закладі освіти. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Baltija Publishing | uk_UK |
| dc.subject | Корекція та компенсація інтелектуальних та мовленнєвих порушень | uk_UK |
| dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UK |
| dc.subject | порушення психофізичного розвитку | uk_UK |
| dc.subject | розвиток комунікативних та мовленнєвих навичок | uk_UK |
| dc.title | Розвиток комунікативної компетентності дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в контексті розбудови інклюзивної освіти в Україні | uk_UK |
| dc.type | Book Chapter | uk_UK |
| dc.identifier.doi | DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-557-0-37 | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, м. Луцьк, Волинська область, Україна, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти | uk_UK |
| dc.coverage.placename | Рига | uk_UK |
| dc.relation.references | 1. Колупаєва А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи: Монографія. Серія: Інклюзивна освіта. 2009. 272с. | uk_UK |
| dc.relation.references | 2. Malynovych, L. (2017). Psychological features of interaction in families raising a child with developmental disorders. Proceedings of the scientific and practical conference with international participation "Psychology of National Security", 174–176. | uk_UK |
| dc.relation.references | 3. Прохоренко Л. І., Бабяк О. О., Баташева Н. І., Душка А. М. Навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку в умовах компетентнісного підходу: навчально-методичний посібник, за ред. Засенко В. В., Прохоренко Л. І.,2020, 435 с. | uk_UK |
| dc.relation.references | 4. Якимчук Г. В. Робота логопеда з батьками дитини з тяжкими порушеннями мовлення. Логопедія. 2018. № 13. С. 87–9 | uk_UK |
| dc.relation.references | 5. Mc William R. A. Assessing the resource needs of the families in the context of early intervention. In M. J. Guralnick (Ed.), The Developmental Systems Approach to Early Intervention. Baltimore: Paul H. Brookes Publishing Co. 2005. P. 215–234. | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 605.pdf | 852,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.