Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29097| Назва: | Вплив використання електронних ресурсів на заняттях природничого циклу на формування екологічної грамотності студентів |
| Автори: | Осип, Юрій Леонідович Осип, Марія Анатоліївна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки Луцький педагогічний фаховий коледж комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради |
| Бібліографічний опис: | Осип Ю. Л., Осип М. А. Вплив використання електронних ресурсів на заняттях природничого циклу на формування екологічної грамотності студентів . Педагогічна академія: наукові записки. 2025, № 14. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.14771897 |
| Журнал/збірник: | Педагогічна академія: наукові записки |
| Випуск/№ : | 14 |
| Дата публікації: | 29-січ-2025 |
| Дата внесення: | 14-лис-2025 |
| Країна (код): | UA |
| DOI: | https://doi.org/10.5281/zenodo.14771897 |
| УДК: | 37.091.3:504:004 |
| Теми: | екологічна грамотність електронні ресурси риродничі дисципліни інтерактивні технології віртуальне навчання |
| Короткий огляд (реферат): | Метою статті є дослідження впливу використання електронних ресурсів на заняттях природничого циклу на формування екологічної грамотності студентів. В результаті досліджень проаналізовано сучасні електронні ресурси, доступні для екологічної освіти. Досліджено сучасний стан використання електронних ресурсів у навчальному процесі природничих дисциплін. Визначено основні переваги та недоліки впровадження електронних ресурсів для формування екологічної грамотності студентів. Проведено експериментальне навчання з використанням інтерактивних технологій. Проаналізовано результати навчання студентів контрольної та експериментальної груп. Оцінено ефективність інтерактивних технологій у навчанні на прикладі окремих природничих дисциплін. Розроблено рекомендації щодо інтеграції електронних ресурсів у навчальні програми для підвищення екологічної свідомості студентів. У висновку встановлено, що застосування електронних ресурсів значно підвищує рівень екологічних знань і практичних навичок студентів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29097 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FChem) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| osyp_osyp_2025.pdf | 408,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.