Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсип, Юрій Леонідович-
dc.contributor.authorОсип, Марія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-11-14T11:44:28Z-
dc.date.available2025-11-14T11:44:28Z-
dc.date.issued2025-01-29-
dc.identifier.citationОсип Ю. Л., Осип М. А. Вплив використання електронних ресурсів на заняттях природничого циклу на формування екологічної грамотності студентів . Педагогічна академія: наукові записки. 2025, № 14. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.14771897uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29097-
dc.description.abstractМетою статті є дослідження впливу використання електронних ресурсів на заняттях природничого циклу на формування екологічної грамотності студентів. В результаті досліджень проаналізовано сучасні електронні ресурси, доступні для екологічної освіти. Досліджено сучасний стан використання електронних ресурсів у навчальному процесі природничих дисциплін. Визначено основні переваги та недоліки впровадження електронних ресурсів для формування екологічної грамотності студентів. Проведено експериментальне навчання з використанням інтерактивних технологій. Проаналізовано результати навчання студентів контрольної та експериментальної груп. Оцінено ефективність інтерактивних технологій у навчанні на прикладі окремих природничих дисциплін. Розроблено рекомендації щодо інтеграції електронних ресурсів у навчальні програми для підвищення екологічної свідомості студентів. У висновку встановлено, що застосування електронних ресурсів значно підвищує рівень екологічних знань і практичних навичок студентів.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectекологічна грамотністьuk_UK
dc.subjectелектронні ресурсиuk_UK
dc.subjectриродничі дисципліниuk_UK
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UK
dc.subjectвіртуальне навчанняuk_UK
dc.titleВплив використання електронних ресурсів на заняттях природничого циклу на формування екологічної грамотності студентівuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.5281/zenodo.14771897-
dc.citation.issue14-
dc.citation.journalTitleПедагогічна академія: наукові записки-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationЛуцький педагогічний фаховий коледж комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної радиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc37.091.3:504:004uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FChem)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osyp_osyp_2025.pdf408,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.