Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29097Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Осип, Юрій Леонідович | - |
| dc.contributor.author | Осип, Марія Анатоліївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-14T11:44:28Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-14T11:44:28Z | - |
| dc.date.issued | 2025-01-29 | - |
| dc.identifier.citation | Осип Ю. Л., Осип М. А. Вплив використання електронних ресурсів на заняттях природничого циклу на формування екологічної грамотності студентів . Педагогічна академія: наукові записки. 2025, № 14. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.14771897 | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29097 | - |
| dc.description.abstract | Метою статті є дослідження впливу використання електронних ресурсів на заняттях природничого циклу на формування екологічної грамотності студентів. В результаті досліджень проаналізовано сучасні електронні ресурси, доступні для екологічної освіти. Досліджено сучасний стан використання електронних ресурсів у навчальному процесі природничих дисциплін. Визначено основні переваги та недоліки впровадження електронних ресурсів для формування екологічної грамотності студентів. Проведено експериментальне навчання з використанням інтерактивних технологій. Проаналізовано результати навчання студентів контрольної та експериментальної груп. Оцінено ефективність інтерактивних технологій у навчанні на прикладі окремих природничих дисциплін. Розроблено рекомендації щодо інтеграції електронних ресурсів у навчальні програми для підвищення екологічної свідомості студентів. У висновку встановлено, що застосування електронних ресурсів значно підвищує рівень екологічних знань і практичних навичок студентів. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.subject | екологічна грамотність | uk_UK |
| dc.subject | електронні ресурси | uk_UK |
| dc.subject | риродничі дисципліни | uk_UK |
| dc.subject | інтерактивні технології | uk_UK |
| dc.subject | віртуальне навчання | uk_UK |
| dc.title | Вплив використання електронних ресурсів на заняттях природничого циклу на формування екологічної грамотності студентів | uk_UK |
| dc.type | Article | uk_UK |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.5281/zenodo.14771897 | - |
| dc.citation.issue | 14 | - |
| dc.citation.journalTitle | Педагогічна академія: наукові записки | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Луцький педагогічний фаховий коледж комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.subject.udc | 37.091.3:504:004 | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FChem) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| osyp_osyp_2025.pdf | 408,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.