Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29077| Title: | Психологічні особливості молодших школярів в умовах агресивного інформаційного середовища |
| Authors: | Андріяш, Світлана Олегівна |
| Affiliation: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Bibliographic description (Ukraine): | Андріяш С. О. Психологічні особливості молодших школярів в умовах агресивного інформаційного середовища : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. І. М. Грицюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 75 с. |
| Issue Date: | 2025 |
| Date of entry: | 13-Nov-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Грицюк, Ірина Михайлівна |
| Keywords: | середовище психологічний стан медіасередовище молодший шкільний вік діти емоційно-вольова сфера медіасоціалізація |
| Abstract: | Кваліфікаційна робота на тему «Психологічні особливості молодших школярів в умовах агресивного інформаційного середовища» досліджує вплив сучасних медіа та інформаційних технологій на психоемоційний стан дітей початкової школи. У роботі аналізуються ключові психологічні характеристики молодших школярів, такі як сприйняття інформації, емоційна реакція на агресивний контент та їх здатність до критичного мислення.Автор приділяє особливу увагу наслідкам агресивного інформаційного середовища, яке може призвести до підвищення рівня тривожності, страхів, а також негативних змін у поведінці і соціальних взаємодіях. У ході дослідження використовуються методи спостереження, анкетування та бесіди з батьками і педагогами, що сприяє формуванню чіткої картини сучасних викликів, з якими стикаються діти. Крім того, у роботі розроблено комплекс практичних рекомендацій для батьків і педагогів, спрямованих на зменшення впливу агресивного контенту на молодших школярів. Пропонуються стратегії формування критичного мислення, емоційної стійкості та створення безпечного інформаційного середовища, що забезпечить психологічний комфорт дітей.Результати дослідження можуть бути корисними для психологів, педагогів, батьків та всіх, хто стурбований питанням психічного здоров'я дітей в умовах сучасного інформаційного простору |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29077 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FPsy_KR (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Andriyash_2025..pdf | 659,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.