Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29077Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Грицюк, Ірина Михайлівна | - |
| dc.contributor.author | Андріяш, Світлана Олегівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-13T14:12:57Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-13T14:12:57Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Андріяш С. О. Психологічні особливості молодших школярів в умовах агресивного інформаційного середовища : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. І. М. Грицюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 75 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29077 | - |
| dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота на тему «Психологічні особливості молодших школярів в умовах агресивного інформаційного середовища» досліджує вплив сучасних медіа та інформаційних технологій на психоемоційний стан дітей початкової школи. У роботі аналізуються ключові психологічні характеристики молодших школярів, такі як сприйняття інформації, емоційна реакція на агресивний контент та їх здатність до критичного мислення.Автор приділяє особливу увагу наслідкам агресивного інформаційного середовища, яке може призвести до підвищення рівня тривожності, страхів, а також негативних змін у поведінці і соціальних взаємодіях. У ході дослідження використовуються методи спостереження, анкетування та бесіди з батьками і педагогами, що сприяє формуванню чіткої картини сучасних викликів, з якими стикаються діти. Крім того, у роботі розроблено комплекс практичних рекомендацій для батьків і педагогів, спрямованих на зменшення впливу агресивного контенту на молодших школярів. Пропонуються стратегії формування критичного мислення, емоційної стійкості та створення безпечного інформаційного середовища, що забезпечить психологічний комфорт дітей.Результати дослідження можуть бути корисними для психологів, педагогів, батьків та всіх, хто стурбований питанням психічного здоров'я дітей в умовах сучасного інформаційного простору | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | середовище | uk_UK |
| dc.subject | психологічний стан | uk_UK |
| dc.subject | медіасередовище | uk_UK |
| dc.subject | молодший шкільний вік | uk_UK |
| dc.subject | діти | uk_UK |
| dc.subject | емоційно-вольова сфера | uk_UK |
| dc.subject | медіасоціалізація | uk_UK |
| dc.title | Психологічні особливості молодших школярів в умовах агресивного інформаційного середовища | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра практичної психології та психодіагностики | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 053 Психологія | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Andriyash_2025..pdf | 659,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.