Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29073| Назва: | Використання методів арт-терапії в роботі з підлітками в умовах воєнного стану |
| Автори: | Клеха, Іванна Володимирівна |
| Приналежність: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Клеха І. В. Використання методів арт-терапії в роботі з підлітками в умовах воєнного стану : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. В. В. Коширець ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 73 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 13-лис-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Коширець, Віктор Васильович |
| Теми: | емоційний інтелект воєнний стан емоційне переживання арт-терапія підлітки старший шкільний вік самовираження рефлексивне осмислення |
| Короткий огляд (реферат): | Випускна кваліфікаційна робота обґрунтовує процес вдосконалення емоційного інтелекту (EQ) серед підлітків за допомогою арт-терапевтичних практик. Теоретична частина містить аналіз концепцій емоційного інтелекту та його розвитку, з особливим акцентом на специфіку старшого шкільного віку. Проаналізовано основний психологічний зміст поняття "емоційний інтелект". Аналітичним шляхом розкрито розвивальний потенціал арт-терапії у контексті формування емоційного інтелекту особистості. Викладено методологічне підґрунтя, процедуру та результати емпіричної частини дослідження, метою якого було діагностування характеристик, асоційованих з емоційним інтелектом, задля формування емпіричної основи для формувального експерименту. З використанням факторного аналізу виділено набір факторів, що зазнавали формуючого впливу, спрямованого на розвиток емоційного інтелекту респондентів. Запропоновано арт-техніки на усвідомлення старшокласниками емоційного наповнення як власних переживань, так і відчуттів оточуючих: зменшення тривоги, страхів у взаємодії з однолітками; здатність розпізнавати невербальні сигнали співрозмовників; налагодження контактів; ефективне емоційне реагування; плекання довіри під час спілкування та вміння ділитися своїми переживаннями; відкритість до нового досвіду; формування позитивного ставлення до себе; набуття навичок емоційного самоконтролю; прагнення до особистісного зростання та самопізнання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29073 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Klekha_ 2025.pdf | 1,25 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.