Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29064
Назва: Психологічні аспекти використання копінг-стратегій у дітей з особливими освітніми потребами
Автори: Козимка, Христина Петрівна
Приналежність: Кафедра практичної психології та психодіагностики
053 Психологія
Бібліографічний опис: Козимка Х. П. Психологічні аспекти використання копінг-стратегій у дітей з особливими освітніми потребами : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Г. А. Козак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 52 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 13-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Козак, Галина Анатоліївна
Теми: копінг-стратегії
корекційно-розвивальна програма
ООП
соціальна підтримка
емоційна регуляція
конструктивні стратегії
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню психологічних особливостей копінг-стратегій у дітей з особливими освітніми потребами, а також розробці корекційно-розвивальної програми. У першому розділі представлено теоретико-методологічні засади дослідження, розкрито сучасні наукові підходи до вивчення феномену копінг-поведінки та її значення в психології, охарактеризовано особливості психічної сфери дітей з ООП, а також визначено взаємозв’язок копінг-стратегій з їхньою соціальною адаптацією. Другий розділ має емпіричний характер і містить опис методики дослідження та результати психодіагностики, що дали змогу виявити специфіку проявів копінг-стратегій у дітей з ООП та проаналізувати їх зв’язок із рівнем соціальної підтримки та стресостійкості. У третьому розділі розроблено корекційно-розвивальну програму оптимізації копінг-стратегій. Вона спрямована на формування конструктивного копінгу та емоційної саморегуляції. Програма передбачає навчання навичкам ефективного вирішення проблем, зміцнення емоційної стійкості та здатності до саморегуляції, а також розвиває позитивну «Я-концепцію», самооцінку й адаптацію. Результати дослідження мають практичне значення для психологів, які працюють в інклюзивному середовищі, зокрема у сфері психологічного супроводу дітей з ООП та профілактики дезадаптивної поведінки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29064
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozimka_2025.pdf790,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.