Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29064
Title: Психологічні аспекти використання копінг-стратегій у дітей з особливими освітніми потребами
Authors: Козимка, Христина Петрівна
Affiliation: Кафедра практичної психології та психодіагностики
053 Психологія
Bibliographic description (Ukraine): Козимка Х. П. Психологічні аспекти використання копінг-стратегій у дітей з особливими освітніми потребами : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Г. А. Козак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 52 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 13-Nov-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Козак, Галина Анатоліївна
Keywords: копінг-стратегії
корекційно-розвивальна програма
ООП
соціальна підтримка
емоційна регуляція
конструктивні стратегії
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню психологічних особливостей копінг-стратегій у дітей з особливими освітніми потребами, а також розробці корекційно-розвивальної програми. У першому розділі представлено теоретико-методологічні засади дослідження, розкрито сучасні наукові підходи до вивчення феномену копінг-поведінки та її значення в психології, охарактеризовано особливості психічної сфери дітей з ООП, а також визначено взаємозв’язок копінг-стратегій з їхньою соціальною адаптацією. Другий розділ має емпіричний характер і містить опис методики дослідження та результати психодіагностики, що дали змогу виявити специфіку проявів копінг-стратегій у дітей з ООП та проаналізувати їх зв’язок із рівнем соціальної підтримки та стресостійкості. У третьому розділі розроблено корекційно-розвивальну програму оптимізації копінг-стратегій. Вона спрямована на формування конструктивного копінгу та емоційної саморегуляції. Програма передбачає навчання навичкам ефективного вирішення проблем, зміцнення емоційної стійкості та здатності до саморегуляції, а також розвиває позитивну «Я-концепцію», самооцінку й адаптацію. Результати дослідження мають практичне значення для психологів, які працюють в інклюзивному середовищі, зокрема у сфері психологічного супроводу дітей з ООП та профілактики дезадаптивної поведінки.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29064
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FPsy_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kozimka_2025.pdf790,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.