Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29064| Назва: | Психологічні аспекти використання копінг-стратегій у дітей з особливими освітніми потребами |
| Автори: | Козимка, Христина Петрівна |
| Приналежність: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Козимка Х. П. Психологічні аспекти використання копінг-стратегій у дітей з особливими освітніми потребами : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Г. А. Козак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 52 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 13-лис-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Козак, Галина Анатоліївна |
| Теми: | копінг-стратегії корекційно-розвивальна програма ООП соціальна підтримка емоційна регуляція конструктивні стратегії |
| Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню психологічних особливостей копінг-стратегій у дітей з особливими освітніми потребами, а також розробці корекційно-розвивальної програми. У першому розділі представлено теоретико-методологічні засади дослідження, розкрито сучасні наукові підходи до вивчення феномену копінг-поведінки та її значення в психології, охарактеризовано особливості психічної сфери дітей з ООП, а також визначено взаємозв’язок копінг-стратегій з їхньою соціальною адаптацією. Другий розділ має емпіричний характер і містить опис методики дослідження та результати психодіагностики, що дали змогу виявити специфіку проявів копінг-стратегій у дітей з ООП та проаналізувати їх зв’язок із рівнем соціальної підтримки та стресостійкості. У третьому розділі розроблено корекційно-розвивальну програму оптимізації копінг-стратегій. Вона спрямована на формування конструктивного копінгу та емоційної саморегуляції. Програма передбачає навчання навичкам ефективного вирішення проблем, зміцнення емоційної стійкості та здатності до саморегуляції, а також розвиває позитивну «Я-концепцію», самооцінку й адаптацію. Результати дослідження мають практичне значення для психологів, які працюють в інклюзивному середовищі, зокрема у сфері психологічного супроводу дітей з ООП та профілактики дезадаптивної поведінки. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29064 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| kozimka_2025.pdf | 790,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.