Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29060
Назва: Психологічні особливості емоційних переживань студентської молоді
Автори: Кондратюк, Софія Федорівна
Приналежність: Кафедра практичної психології та психодіагностики
053 Психологія
Бібліографічний опис: Кондратюк С. Ф. Психологічні особливості емоційних переживань студентської молоді : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Л. І. Магдисюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 71 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 13-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Магдисюк, Людмила Іванівна
Теми: емоційні переживання
адаптація
студентська молодь
стрес
емоційна саморегуляція
психологічна підтримка
емоційний інтелект
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена вивченню психологічних особливостей емоційних переживань студентської молоді. Актуальність зумовлена зростанням рівня емоційного напруження студентів через навчальне перевантаження, високі соціальні вимоги та потребу в психологічній підтримці. У першому розділі розкрито теоретико-методологічні засади проблеми, визначено сутність емоційних переживань, їхню структуру та функції. Проаналізовано наукові підходи до розуміння емоцій, їхній взаємозв’язок із психічним здоров’ям, стресостійкістю та навчальною мотивацією. Висвітлено вплив соціальних і освітніх чинників на емоційний стан студентів. У другому розділі подано результати емпіричного дослідження, здійсненого за допомогою психодіагностичних методик, анкетування та статистичного аналізу. Виявлено, що головними чинниками емоційного напруження є перевантаження, нестача соціальної підтримки та невизначеність життєвих перспектив. Визначено рівень стресу, емоційної стабільності та особливості переживань студентів різних спеціальностей. У третьому розділі розроблено програму психологічної підтримки, спрямовану на розвиток емоційної саморегуляції, підвищення рівня емоційного інтелекту та формування навичок подолання стресу. Запропоновані тренінгові й релаксаційні методики довели ефективність у зниженні напруження та покращенні самопочуття. Практичне значення полягає у можливості використання програми в роботі практичних психологів, викладачів для підвищення психологічного благополуччя студентів і профілактики емоційного виснаження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29060
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kondratiuk_2025.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.