Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29060| Назва: | Психологічні особливості емоційних переживань студентської молоді |
| Автори: | Кондратюк, Софія Федорівна |
| Приналежність: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Кондратюк С. Ф. Психологічні особливості емоційних переживань студентської молоді : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Л. І. Магдисюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 71 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 13-лис-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Магдисюк, Людмила Іванівна |
| Теми: | емоційні переживання адаптація студентська молодь стрес емоційна саморегуляція психологічна підтримка емоційний інтелект |
| Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота присвячена вивченню психологічних особливостей емоційних переживань студентської молоді. Актуальність зумовлена зростанням рівня емоційного напруження студентів через навчальне перевантаження, високі соціальні вимоги та потребу в психологічній підтримці. У першому розділі розкрито теоретико-методологічні засади проблеми, визначено сутність емоційних переживань, їхню структуру та функції. Проаналізовано наукові підходи до розуміння емоцій, їхній взаємозв’язок із психічним здоров’ям, стресостійкістю та навчальною мотивацією. Висвітлено вплив соціальних і освітніх чинників на емоційний стан студентів. У другому розділі подано результати емпіричного дослідження, здійсненого за допомогою психодіагностичних методик, анкетування та статистичного аналізу. Виявлено, що головними чинниками емоційного напруження є перевантаження, нестача соціальної підтримки та невизначеність життєвих перспектив. Визначено рівень стресу, емоційної стабільності та особливості переживань студентів різних спеціальностей. У третьому розділі розроблено програму психологічної підтримки, спрямовану на розвиток емоційної саморегуляції, підвищення рівня емоційного інтелекту та формування навичок подолання стресу. Запропоновані тренінгові й релаксаційні методики довели ефективність у зниженні напруження та покращенні самопочуття. Практичне значення полягає у можливості використання програми в роботі практичних психологів, викладачів для підвищення психологічного благополуччя студентів і профілактики емоційного виснаження. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29060 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| kondratiuk_2025.pdf | 1,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.