Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМагдисюк, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorКондратюк, Софія Федорівна-
dc.date.accessioned2025-11-13T11:01:40Z-
dc.date.available2025-11-13T11:01:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКондратюк С. Ф. Психологічні особливості емоційних переживань студентської молоді : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Л. І. Магдисюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 71 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29060-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена вивченню психологічних особливостей емоційних переживань студентської молоді. Актуальність зумовлена зростанням рівня емоційного напруження студентів через навчальне перевантаження, високі соціальні вимоги та потребу в психологічній підтримці. У першому розділі розкрито теоретико-методологічні засади проблеми, визначено сутність емоційних переживань, їхню структуру та функції. Проаналізовано наукові підходи до розуміння емоцій, їхній взаємозв’язок із психічним здоров’ям, стресостійкістю та навчальною мотивацією. Висвітлено вплив соціальних і освітніх чинників на емоційний стан студентів. У другому розділі подано результати емпіричного дослідження, здійсненого за допомогою психодіагностичних методик, анкетування та статистичного аналізу. Виявлено, що головними чинниками емоційного напруження є перевантаження, нестача соціальної підтримки та невизначеність життєвих перспектив. Визначено рівень стресу, емоційної стабільності та особливості переживань студентів різних спеціальностей. У третьому розділі розроблено програму психологічної підтримки, спрямовану на розвиток емоційної саморегуляції, підвищення рівня емоційного інтелекту та формування навичок подолання стресу. Запропоновані тренінгові й релаксаційні методики довели ефективність у зниженні напруження та покращенні самопочуття. Практичне значення полягає у можливості використання програми в роботі практичних психологів, викладачів для підвищення психологічного благополуччя студентів і профілактики емоційного виснаження.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectемоційні переживанняuk_UK
dc.subjectадаптаціяuk_UK
dc.subjectстудентська молодьuk_UK
dc.subjectстресuk_UK
dc.subjectемоційна саморегуляціяuk_UK
dc.subjectпсихологічна підтримкаuk_UK
dc.subjectемоційний інтелектuk_UK
dc.titleПсихологічні особливості емоційних переживань студентської молодіuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практичної психології та психодіагностикиuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kondratiuk_2025.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.