Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29060Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Магдисюк, Людмила Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Кондратюк, Софія Федорівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-13T11:01:40Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-13T11:01:40Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Кондратюк С. Ф. Психологічні особливості емоційних переживань студентської молоді : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Л. І. Магдисюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 71 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29060 | - |
| dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена вивченню психологічних особливостей емоційних переживань студентської молоді. Актуальність зумовлена зростанням рівня емоційного напруження студентів через навчальне перевантаження, високі соціальні вимоги та потребу в психологічній підтримці. У першому розділі розкрито теоретико-методологічні засади проблеми, визначено сутність емоційних переживань, їхню структуру та функції. Проаналізовано наукові підходи до розуміння емоцій, їхній взаємозв’язок із психічним здоров’ям, стресостійкістю та навчальною мотивацією. Висвітлено вплив соціальних і освітніх чинників на емоційний стан студентів. У другому розділі подано результати емпіричного дослідження, здійсненого за допомогою психодіагностичних методик, анкетування та статистичного аналізу. Виявлено, що головними чинниками емоційного напруження є перевантаження, нестача соціальної підтримки та невизначеність життєвих перспектив. Визначено рівень стресу, емоційної стабільності та особливості переживань студентів різних спеціальностей. У третьому розділі розроблено програму психологічної підтримки, спрямовану на розвиток емоційної саморегуляції, підвищення рівня емоційного інтелекту та формування навичок подолання стресу. Запропоновані тренінгові й релаксаційні методики довели ефективність у зниженні напруження та покращенні самопочуття. Практичне значення полягає у можливості використання програми в роботі практичних психологів, викладачів для підвищення психологічного благополуччя студентів і профілактики емоційного виснаження. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | емоційні переживання | uk_UK |
| dc.subject | адаптація | uk_UK |
| dc.subject | студентська молодь | uk_UK |
| dc.subject | стрес | uk_UK |
| dc.subject | емоційна саморегуляція | uk_UK |
| dc.subject | психологічна підтримка | uk_UK |
| dc.subject | емоційний інтелект | uk_UK |
| dc.title | Психологічні особливості емоційних переживань студентської молоді | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра практичної психології та психодіагностики | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 053 Психологія | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| kondratiuk_2025.pdf | 1,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.