Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалаховська, Ярина Іванівна-
dc.date.accessioned2025-11-11T11:51:32Z-
dc.date.available2025-11-11T11:51:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМалаховська Я. І. ‘Навчати ≠ переконувати’: когнітивний погляд на персуазивність в мультимодальному дискурсі. Пріоритети германської та романської філології: збірник матеріалів XІХ Міжнародної наукової конференції (20-22 червня 2025 р.). Луцьк, 2025. С. 143–147.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28996-
dc.description.abstractУ межах дослідження персуазивність розглядається як складна когнітивно-комунікативна стратегія, що структурує освітню взаємодію в англомовному навчальному відеодискурсі (АНВД). Застосування когнітивно-прагматичного підходу, теорії базисних фреймів та мультимодального аналізу дозволяє репрезентувати концепт ПЕРСУАЗИВНІСТЬ/PERSUASION у вигляді фреймової мережі, яка охоплює ролі учасників, цілі, інструменти та результати персуазивної навчальної комунікації. На матеріалі відеоуроків англійської мови, проведених носіями для учнів початкових класів, ідентифіковано вербальні та невербальні засоби персуазивного впливу, що транслюються через інтеграцію різних модусів. Персуазивність постає як інтенційна, каузативна, аксіологічно забарвлена дія, що має добровільний характер і спрямована на формування знань та навичок. Дослідження розкриває динаміку персуазивної взаємодії в АНВД та пропонує інструментарій для її аналізу в межах статусно-рольових відносин між учителем і учнями.uk_UK
dc.format.extent143-147-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectкогнітивно-прагматичний підхідuk_UK
dc.subjectперсуазивністьuk_UK
dc.subjectбазисний фреймuk_UK
dc.subjectконцептuk_UK
dc.subjectвідеодискурсuk_UK
dc.subjectнавчальна комунікаціяuk_UK
dc.subjectслотuk_UK
dc.subjectконцептуальна фреймова мережаuk_UK
dc.title‘Навчати ≠ переконувати’: когнітивний погляд на персуазивність в мультимодальному дискурсіuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceПріоритети германської і романської філології-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.referencesen1. Cambridge Dictionary. “Persuasion”. Acessed May 11, 2025. URL: https://dictionary.cambridge.org/dictionary/englishuk_UK
dc.relation.referencesen2. Fillmore, Charles J. 2006. “Frame semantics” In Cognitive Linguistics: Basic Readings, edited by Dirk Geeraerts, 373–400. Berlin, New York: De Gruyter Mouton. DOI: https://doi.org/10.1515/9783110199901.373uk_UK
dc.relation.referencesen3. Krysanova, Tetiana & Herezhun, Oleksandra. 2023. “Multimodal meaning-making of aggression in English song narrative: A cognitive-pragmatic perspective”. Cognition, communication, discourse, 26: 83-108. DOI: http://doi.org/10.26565/2218-2926-2023-26-05uk_UK
dc.relation.referencesen4. Merriam-Webster. “Persuasion”. Acessed May 11, 2025. URL: https://www.merriam-webster.comuk_UK
dc.relation.referencesen5. Shevchenko, Iryna & Gutorov, Volodymyr. 2019. “A cognitive-pragmatic perspective on apologies in English and Ukrainian discourse”. Lege artis. Language yesterday, today, tomorrow. 4(2): 301–342.uk_UK
dc.relation.referencesen6. Zhabotynska, Svitlana. 2006. “The possessive construction and conceptual transformations”. Mova. Liudyna. Svit. Do 75-richchia profesora M.P. Kocherhan: Collection of scientific papers, edited by O. O. Taranenko, 178–192. Kyiv: KNLU.uk_UK
dc.relation.referencesen7. Zhabotynska, Svitlana. 2010. “Principles of building conceptual models for thesaurus dictionaries”. Cognition, communication, discourse, 1: 75–92. DOI: https://doi.org/10.26565/2218-2926-2010-01-05uk_UK
dc.subject.udc811.1/.2(08)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.