Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28993
Назва: Порівняння реалістичного та інтуїтивного підходів у методичних засадах навчання рисунку: переваги, недоліки, перспективи
Автори: Прокопович, Тетяна Анатоліївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Прокопович Т. А. Порівняння реалістичного та інтуїтивного підходів у методичних засадах навчання рисунку: переваги, недоліки, перспективи. Актуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти: матеріали Х Міжнарод. наук.-практ. конференції (23-25 травня 2025 р.) Львів-Торуньs, 2025. С. 171-175. DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-500-9-53
Конференція/захід: Актуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти
Дата публікації: тра-2025
Дата внесення: 11-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-500-9-53
Теми: сучасне мистецтво
рисунок
методика
Діапазон сторінок: 171-175
Короткий огляд (реферат): В епоху сучасного розвитку засобів фотофіксації і штучного інтелекту постала проблема методів пізнання навколишньої дійсності і їх відображення в мистецтві. Серед юних художників постало питання чи варто опиратися на реалізм і академізм, чи все ж рухатися творчо-інтуїтивним шляхом. Ці два шляхи доволі різні, але на нашу думку, для успішного оволодіння мистецтвом рисунку варто обирати переваги обох.Методичні основи з навчального рисунку охоплюють широкий спектр тем, від базових принципів композиції та перспективи до використання різних медіа і технік [3]. В основі навчального рисунку закладені положення про методи пізнання навколишньої дійсності, закономірності явищ природи, закони перспективи, пластична анатомія, теорія тіней, а також поетапність ведення роботи над рисунком[2]. Правильне розуміння цих основних положень допоможе здобувачу освіти оволодіти методологічними основами рисунку, адже рисунок –це діалог між людиною і реальністю
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28993
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopovych_porivniania.pdf305,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.