Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28993| Назва: | Порівняння реалістичного та інтуїтивного підходів у методичних засадах навчання рисунку: переваги, недоліки, перспективи |
| Автори: | Прокопович, Тетяна Анатоліївна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Бібліографічний опис: | Прокопович Т. А. Порівняння реалістичного та інтуїтивного підходів у методичних засадах навчання рисунку: переваги, недоліки, перспективи. Актуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти: матеріали Х Міжнарод. наук.-практ. конференції (23-25 травня 2025 р.) Львів-Торуньs, 2025. С. 171-175. DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-500-9-53 |
| Конференція/захід: | Актуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти |
| Дата публікації: | тра-2025 |
| Дата внесення: | 11-лис-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| DOI: | https://doi.org/10.36059/978-966-397-500-9-53 |
| Теми: | сучасне мистецтво рисунок методика |
| Діапазон сторінок: | 171-175 |
| Короткий огляд (реферат): | В епоху сучасного розвитку засобів фотофіксації і штучного інтелекту постала проблема методів пізнання навколишньої дійсності і їх відображення в мистецтві. Серед юних художників постало питання чи варто опиратися на реалізм і академізм, чи все ж рухатися творчо-інтуїтивним шляхом. Ці два шляхи доволі різні, але на нашу думку, для успішного оволодіння мистецтвом рисунку варто обирати переваги обох.Методичні основи з навчального рисунку охоплюють широкий спектр тем, від базових принципів композиції та перспективи до використання різних медіа і технік [3]. В основі навчального рисунку закладені положення про методи пізнання навколишньої дійсності, закономірності явищ природи, закони перспективи, пластична анатомія, теорія тіней, а також поетапність ведення роботи над рисунком[2]. Правильне розуміння цих основних положень допоможе здобувачу освіти оволодіти методологічними основами рисунку, адже рисунок –це діалог між людиною і реальністю |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28993 |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Prokopovych_porivniania.pdf | 305,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.