Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопович, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-11-11T11:26:09Z-
dc.date.available2025-11-11T11:26:09Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationПрокопович Т. А. Порівняння реалістичного та інтуїтивного підходів у методичних засадах навчання рисунку: переваги, недоліки, перспективи. Актуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти: матеріали Х Міжнарод. наук.-практ. конференції (23-25 травня 2025 р.) Львів-Торуньs, 2025. С. 171-175. DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-500-9-53uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28993-
dc.description.abstractВ епоху сучасного розвитку засобів фотофіксації і штучного інтелекту постала проблема методів пізнання навколишньої дійсності і їх відображення в мистецтві. Серед юних художників постало питання чи варто опиратися на реалізм і академізм, чи все ж рухатися творчо-інтуїтивним шляхом. Ці два шляхи доволі різні, але на нашу думку, для успішного оволодіння мистецтвом рисунку варто обирати переваги обох.Методичні основи з навчального рисунку охоплюють широкий спектр тем, від базових принципів композиції та перспективи до використання різних медіа і технік [3]. В основі навчального рисунку закладені положення про методи пізнання навколишньої дійсності, закономірності явищ природи, закони перспективи, пластична анатомія, теорія тіней, а також поетапність ведення роботи над рисунком[2]. Правильне розуміння цих основних положень допоможе здобувачу освіти оволодіти методологічними основами рисунку, адже рисунок –це діалог між людиною і реальністюuk_UK
dc.format.extent171-175-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectсучасне мистецтвоuk_UK
dc.subjectрисунокuk_UK
dc.subjectметодикаuk_UK
dc.titleПорівняння реалістичного та інтуїтивного підходів у методичних засадах навчання рисунку: переваги, недоліки, перспективиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.36059/978-966-397-500-9-53-
dc.citation.conferenceАктуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopovych_porivniania.pdf305,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.