Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28993| Title: | Порівняння реалістичного та інтуїтивного підходів у методичних засадах навчання рисунку: переваги, недоліки, перспективи |
| Authors: | Прокопович, Тетяна Анатоліївна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Прокопович Т. А. Порівняння реалістичного та інтуїтивного підходів у методичних засадах навчання рисунку: переваги, недоліки, перспективи. Актуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти: матеріали Х Міжнарод. наук.-практ. конференції (23-25 травня 2025 р.) Львів-Торуньs, 2025. С. 171-175. DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-500-9-53 |
| Conference/Event: | Актуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти |
| Issue Date: | May-2025 |
| Date of entry: | 11-Nov-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| DOI: | https://doi.org/10.36059/978-966-397-500-9-53 |
| Keywords: | сучасне мистецтво рисунок методика |
| Page range: | 171-175 |
| Abstract: | В епоху сучасного розвитку засобів фотофіксації і штучного інтелекту постала проблема методів пізнання навколишньої дійсності і їх відображення в мистецтві. Серед юних художників постало питання чи варто опиратися на реалізм і академізм, чи все ж рухатися творчо-інтуїтивним шляхом. Ці два шляхи доволі різні, але на нашу думку, для успішного оволодіння мистецтвом рисунку варто обирати переваги обох.Методичні основи з навчального рисунку охоплюють широкий спектр тем, від базових принципів композиції та перспективи до використання різних медіа і технік [3]. В основі навчального рисунку закладені положення про методи пізнання навколишньої дійсності, закономірності явищ природи, закони перспективи, пластична анатомія, теорія тіней, а також поетапність ведення роботи над рисунком[2]. Правильне розуміння цих основних положень допоможе здобувачу освіти оволодіти методологічними основами рисунку, адже рисунок –це діалог між людиною і реальністю |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28993 |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FKiM) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Prokopovych_porivniania.pdf | 305,14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.