Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28993
Title: Порівняння реалістичного та інтуїтивного підходів у методичних засадах навчання рисунку: переваги, недоліки, перспективи
Authors: Прокопович, Тетяна Анатоліївна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Прокопович Т. А. Порівняння реалістичного та інтуїтивного підходів у методичних засадах навчання рисунку: переваги, недоліки, перспективи. Актуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти: матеріали Х Міжнарод. наук.-практ. конференції (23-25 травня 2025 р.) Львів-Торуньs, 2025. С. 171-175. DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-500-9-53
Conference/Event: Актуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти
Issue Date: May-2025
Date of entry: 11-Nov-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-500-9-53
Keywords: сучасне мистецтво
рисунок
методика
Page range: 171-175
Abstract: В епоху сучасного розвитку засобів фотофіксації і штучного інтелекту постала проблема методів пізнання навколишньої дійсності і їх відображення в мистецтві. Серед юних художників постало питання чи варто опиратися на реалізм і академізм, чи все ж рухатися творчо-інтуїтивним шляхом. Ці два шляхи доволі різні, але на нашу думку, для успішного оволодіння мистецтвом рисунку варто обирати переваги обох.Методичні основи з навчального рисунку охоплюють широкий спектр тем, від базових принципів композиції та перспективи до використання різних медіа і технік [3]. В основі навчального рисунку закладені положення про методи пізнання навколишньої дійсності, закономірності явищ природи, закони перспективи, пластична анатомія, теорія тіней, а також поетапність ведення роботи над рисунком[2]. Правильне розуміння цих основних положень допоможе здобувачу освіти оволодіти методологічними основами рисунку, адже рисунок –це діалог між людиною і реальністю
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28993
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FKiM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokopovych_porivniania.pdf305,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.