Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28982
Title: Особливості та основні функції маркетингу в страхуванні
Authors: Борисюк, Олена Володимирівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Борисюк О. В. Особливості та основні функції маркетингу в страхуванні. Сучасні технології маркетингу: матеріали II Всеукраїнської наук.-практ. конф. (13 травня 2025 р., м. Луцьк). Луцьк, 2025. С. 36-38.
Conference/Event: Сучасні технології маркетингу
Issue Date: 2025
Date of entry: 11-Nov-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк
Keywords: маркетинг в страхуванні
функції маркетингу в страхуванні
сегментація клієнтів
цінова політика
Page range: 36-38
Abstract: Сучасний світ характеризується стрімким розвитком економіки, цифрових технологій та змін у поведінці споживачів. У таких умовах страхові компанії стикаються з необхідністю постійно адаптуватися до ринку, шукаючи нові підходи до залучення клієнтів і зміцнення своєї позиції. Одним із ключових інструментів у цій діяльності є маркетинг. Ефективне використання маркетингових стратегій дозволяє страховим компаніям не лише продавати страхові продукти, а й формувати довгострокові взаємовідносини з клієнтами, підвищувати лояльність та довіру до бренду.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28982
References (Ukraine): 1. Атюшкіна В. В. Методи зниження марке-тингових ризиків страхової компанії. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Т. 4, № 1. С. 73-87.
2. Борисюк О.В., Дацюк-Томчук М.Б. Позитиви та проблеми впровадження цифрових технологій в страховій діяльності Економіка та суспільство (68). 2024.
3. Сіденко Ю. В. Інтернет-маркетинг: пе-реваги та недоліки : матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ. Вінниця, 22-24 березня 2017 р. С. 2529-2532.
4. Федина В. В. Інтернет-маркетинг в діяльності страхових компаній. Збірник наукових праць Університету державної фіскальної служби України. 2018. N01. С. 239-251.
5. Zwier S. Insurancebased marketing (IBM): A prevalent marketing strategy. Journal of Financial Services Marketing. 2021. No 26. P. 160168. DOI: 10.1057/s41264-021-00090-4.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk36-39.pdf251,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.