Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисюк, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-11-11T10:09:15Z-
dc.date.available2025-11-11T10:09:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБорисюк О. В. Особливості та основні функції маркетингу в страхуванні. Сучасні технології маркетингу: матеріали II Всеукраїнської наук.-практ. конф. (13 травня 2025 р., м. Луцьк). Луцьк, 2025. С. 36-38.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28982-
dc.description.abstractСучасний світ характеризується стрімким розвитком економіки, цифрових технологій та змін у поведінці споживачів. У таких умовах страхові компанії стикаються з необхідністю постійно адаптуватися до ринку, шукаючи нові підходи до залучення клієнтів і зміцнення своєї позиції. Одним із ключових інструментів у цій діяльності є маркетинг. Ефективне використання маркетингових стратегій дозволяє страховим компаніям не лише продавати страхові продукти, а й формувати довгострокові взаємовідносини з клієнтами, підвищувати лояльність та довіру до бренду.uk_UK
dc.format.extent36-38-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетинг в страхуванніuk_UK
dc.subjectфункції маркетингу в страхуванніuk_UK
dc.subjectсегментація клієнтівuk_UK
dc.subjectцінова політикаuk_UK
dc.titleОсобливості та основні функції маркетингу в страхуванніuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceСучасні технології маркетингу-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
dc.relation.references1. Атюшкіна В. В. Методи зниження марке-тингових ризиків страхової компанії. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Т. 4, № 1. С. 73-87.uk_UK
dc.relation.references2. Борисюк О.В., Дацюк-Томчук М.Б. Позитиви та проблеми впровадження цифрових технологій в страховій діяльності Економіка та суспільство (68). 2024.uk_UK
dc.relation.references3. Сіденко Ю. В. Інтернет-маркетинг: пе-реваги та недоліки : матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ. Вінниця, 22-24 березня 2017 р. С. 2529-2532.uk_UK
dc.relation.references4. Федина В. В. Інтернет-маркетинг в діяльності страхових компаній. Збірник наукових праць Університету державної фіскальної служби України. 2018. N01. С. 239-251.uk_UK
dc.relation.references5. Zwier S. Insurancebased marketing (IBM): A prevalent marketing strategy. Journal of Financial Services Marketing. 2021. No 26. P. 160168. DOI: 10.1057/s41264-021-00090-4.uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk36-39.pdf251,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.