Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28979
Title: Особливості управління рекламною діяльністю організації в умовах цифрової трансформації
Authors: Борисюк, Олена Володимирівна
Affiliation: Волинський нацціональний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Борисюк О. В. Особливості управління рекламною діяльністю організації в умовах цифрової трансформації. Актуальні питання економіки та права: регіональний, міжнародний та глобалізаційний аспекти: матеріали Усеукраїнської науково-практичної конференції (24 квітня 2025 р.). Івано-Франківськ, 2025.С. 165-169
Conference/Event: Актуальні питання економіки та права: регіональний, міжнародний та глобалізаційний аспекти
Issue Date: 2025
Date of entry: 11-Nov-2025
Publisher: Херсонський державний університет
Country (code): UA
Place of the edition/event: Івано-Франківськ
Keywords: Сучасні технології таргетування
системи автоматизованої закупівлі реклами
цифрова трансформація
Гнучкість і адаптація рекламних стратегій
Page range: 165-169
Abstract: Цифрова трансформація - це процес, коли цифрові технології впроваджуються у всі аспекти роботи компанії, включаючи рекламу. Це означає, що різні цифрові інструменти та технології використовуються для оптимізації рекламних процесів. У 2024 році, згідно зі звітом McKinsey, понад 70% компаній у всьому світі вже включили елементи цифрової трансформації до своїх рекламних стратегій. Ключові технології, які активно використовуються в рекламі, включають великі дані (big data), штучний інтелект (AI) і автоматизацію. Big data допомагає аналізувати величезні обсяги інформації для більш точного націлення.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28979
References (Ukraine): 1. Борисюк О. В., Дaцюк-Томчук М. Б. Страховий менеджмент в умовах воєнного стану в Україні: виклики та перспективи. Modern Economics. 2024. № 45(2024). С. 12-18. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V45(2024)-02. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/bitstream/123456789/25096/1/borysiuk_modern.pdf.
2. Як цифрова трансформація допомагає зростати бізнесу. URL: https://wezom.com.ua/ua/blog/cifrovayatransformaciya-pomogaet-rasti-biznesu.
3. Дергачова Г. М., Колешня Я. О. Цифрова трансформація бізнесу: сутність, ознаки, вимоги та технології. Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2020. С. 280–290.
4. Павловський М. В., Гацька Л. П., Завадська О. М. Діджитал трансформація бізнесу в умовах сучасних змін. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2388/2309.
5. Сьогодні бізнес потребує цифрової трансформації: чому? URL: https://it-artel.ua/blog/sogodni-biznespotrebuye-czyfrovoyi-transformacziyi-top- pytan.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
borysiuk_HDU.pdf548,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.