Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисюк, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-11-11T09:55:33Z-
dc.date.available2025-11-11T09:55:33Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБорисюк О. В. Особливості управління рекламною діяльністю організації в умовах цифрової трансформації. Актуальні питання економіки та права: регіональний, міжнародний та глобалізаційний аспекти: матеріали Усеукраїнської науково-практичної конференції (24 квітня 2025 р.). Івано-Франківськ, 2025.С. 165-169uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28979-
dc.description.abstractЦифрова трансформація - це процес, коли цифрові технології впроваджуються у всі аспекти роботи компанії, включаючи рекламу. Це означає, що різні цифрові інструменти та технології використовуються для оптимізації рекламних процесів. У 2024 році, згідно зі звітом McKinsey, понад 70% компаній у всьому світі вже включили елементи цифрової трансформації до своїх рекламних стратегій. Ключові технології, які активно використовуються в рекламі, включають великі дані (big data), штучний інтелект (AI) і автоматизацію. Big data допомагає аналізувати величезні обсяги інформації для більш точного націлення.uk_UK
dc.format.extent165-169-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherХерсонський державний університетuk_UK
dc.subjectСучасні технології таргетуванняuk_UK
dc.subjectсистеми автоматизованої закупівлі рекламиuk_UK
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UK
dc.subjectГнучкість і адаптація рекламних стратегійuk_UK
dc.titleОсобливості управління рекламною діяльністю організації в умовах цифрової трансформаціїuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceАктуальні питання економіки та права: регіональний, міжнародний та глобалізаційний аспекти-
dc.contributor.affiliationВолинський нацціональний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameІвано-Франківськuk_UK
dc.relation.references1. Борисюк О. В., Дaцюк-Томчук М. Б. Страховий менеджмент в умовах воєнного стану в Україні: виклики та перспективи. Modern Economics. 2024. № 45(2024). С. 12-18. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V45(2024)-02. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/bitstream/123456789/25096/1/borysiuk_modern.pdf.uk_UK
dc.relation.references2. Як цифрова трансформація допомагає зростати бізнесу. URL: https://wezom.com.ua/ua/blog/cifrovayatransformaciya-pomogaet-rasti-biznesu.uk_UK
dc.relation.references3. Дергачова Г. М., Колешня Я. О. Цифрова трансформація бізнесу: сутність, ознаки, вимоги та технології. Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2020. С. 280–290.uk_UK
dc.relation.references4. Павловський М. В., Гацька Л. П., Завадська О. М. Діджитал трансформація бізнесу в умовах сучасних змін. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2388/2309.uk_UK
dc.relation.references5. Сьогодні бізнес потребує цифрової трансформації: чому? URL: https://it-artel.ua/blog/sogodni-biznespotrebuye-czyfrovoyi-transformacziyi-top- pytan.uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
borysiuk_HDU.pdf548,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.