Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28824
Title: Іміджологія
Authors: Тоцька, Олеся Леонтіївна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Тоцька О. Л. Іміджологія: силабус вибіркового освітнього компонента підготовки магістра, галузі знань D Бізнес, адміністрування та право, спеціальності D3 Менеджмент, за освітньо-професійною програмою Менеджмент організацій. Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2025. 6 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 30-Oct-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: м. Луцьк
Keywords: імідж
іміджологія
персональний іміджмейкінг
корпоративний імідж
імідж товару та послуги
територіальний імідж
Abstract: Освітній компонент «Іміджологія» належить до циклу вибіркових дисциплін, спрямований на формування у здобувачів освіти системи компетентностей щодо застосування технологій створення позитивного іміджу.
Description: Мета викладання освітнього компонента – формування у здобувачів освіти системи спеціальних знань і професійних компетентностей щодо застосування технологій створення позитивного іміджу. Основними завданнями освітнього компонента є ознайомити здобувачів освіти з іміджем як соціокультурним феноменом і наукою; виробити практичні навички застосування технологій управління іміджем, формування персонального, корпоративного й територіального іміджу, конструювання іміджу товару та послуги.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28824
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25_ВОК2_М_Imidzh.pdf451,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.