Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28803
Title: Зміни стратегічних комунікацій України в час російсько-української війни (2022-2024 рр.)
Authors: Юськів, Богдан Миколайович
Карпчук, Наталія Петрівна
Пелех, Оксана Богданівна
Bibliographic description (Ukraine): Юськів Б., Карпчук Н., Пелех О. Зміни стратегічних комунікацій України в час російсько-української війни (2022-2024 рр.). Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії. 2024. № 3(20). С. 99-112. DOI : https://doi.org/10.29038/2524-2679-2024-03-99-112
Journal/Collection: Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
Issue: 3(20)
Issue Date: 2024
Date of entry: 29-Oct-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
DOI: https://doi.org/10.29038/2524-2679-2024-03-99-112
UDC: 327.8-027.555(680=161.2)
Keywords: стратегічні комунікації
російсько-українська війна
канали комунікації
комунікаційні повідомлення
соціальні медіа
ШІ
Page range: 99-112.
Abstract: Основним елементом стратегічних комунікацій є непередбачуваність, зумовлена різними чинниками, особливо змінами стратегії й тактики супротивника на мінливому полі бою. Із 24 лютого 2022 р. розпочався но- вий етап російсько-української війни, пов’язаний із новими викликами не тільки на полі бою, але й в інформаційній сфері. Відбувається загострення протистояння, яке виходить за межі традиційної пропаганди рф і яке переповнене агресією не лише проти України й українського суспільства, але й західного світу. Мета цієї статті – дослідити, як змінювалися/еволюціонували стратегічні комунікації України впродовж 2022–2024 рр. в умовах повномасштабної війни рф проти України. Стверджується, що стратегічні комунікації України проходять такі три типи змін, як регулювання, адаптація та інновації. Адаптація стратегічних комунікацій відбувається відповідно до постійних змін у політичному, соціальному та інформаційному середовищі. Українські стратегічні комунікації виявилися гнучкими й готовими швидко реагувати на нові виклики та ситуації. Регулювання передбачало аналіз попередніх помилок, успіхів і внесення необхідних коригувань для поліпшення наявних компетенцій і спроможностей відповідно до мінливих реалій війни. Це включало зміну підходів до спілкування з аудиторіями, переоцінку ефективності попередніх стратегій та їх оптимізацію для досягнення кращих результатів. Інновації відкрили нові можливості для стратегічних комунікацій України. Використання цифрових платформ, соціальних медіа, штучного інтелекту, віртуальної реальності, аналізу великих даних та інших інноваційних інструментів дало змогу впровадити передові підходи, підвищити ефективність комунікацій, залучити більше уваги до ключових повідомлень та ініціатив, а також забезпечити глибшу взаємодію з аудиторією. Усі ці три типи змін стратегічних комунікацій відображають гнучкість, адаптивність і прогресивність українських стратегічних комунікацій у складних умовах війни та інформаційної боротьби.
Sponsorship: Пропонована стаття підготовлена в межах проєкту «Стратегічні комунікації ЄС: протидія деструктивним впливам» програми ERASMUS+ напряму Модуль Жана Моне (№ 101047033 ERASMUS-JMO-2021-MODULE
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28803
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FMV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2524-2679-2024-03-99-112.pdf684,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.