Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28803
Назва: Зміни стратегічних комунікацій України в час російсько-української війни (2022-2024 рр.)
Автори: Юськів, Богдан Миколайович
Карпчук, Наталія Петрівна
Пелех, Оксана Богданівна
Бібліографічний опис: Юськів Б., Карпчук Н., Пелех О. Зміни стратегічних комунікацій України в час російсько-української війни (2022-2024 рр.). Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії. 2024. № 3(20). С. 99-112. DOI : https://doi.org/10.29038/2524-2679-2024-03-99-112
Журнал/збірник: Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
Випуск/№ : 3(20)
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 29-жов-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
DOI: https://doi.org/10.29038/2524-2679-2024-03-99-112
УДК: 327.8-027.555(680=161.2)
Теми: стратегічні комунікації
російсько-українська війна
канали комунікації
комунікаційні повідомлення
соціальні медіа
ШІ
Діапазон сторінок: 99-112.
Короткий огляд (реферат): Основним елементом стратегічних комунікацій є непередбачуваність, зумовлена різними чинниками, особливо змінами стратегії й тактики супротивника на мінливому полі бою. Із 24 лютого 2022 р. розпочався но- вий етап російсько-української війни, пов’язаний із новими викликами не тільки на полі бою, але й в інформаційній сфері. Відбувається загострення протистояння, яке виходить за межі традиційної пропаганди рф і яке переповнене агресією не лише проти України й українського суспільства, але й західного світу. Мета цієї статті – дослідити, як змінювалися/еволюціонували стратегічні комунікації України впродовж 2022–2024 рр. в умовах повномасштабної війни рф проти України. Стверджується, що стратегічні комунікації України проходять такі три типи змін, як регулювання, адаптація та інновації. Адаптація стратегічних комунікацій відбувається відповідно до постійних змін у політичному, соціальному та інформаційному середовищі. Українські стратегічні комунікації виявилися гнучкими й готовими швидко реагувати на нові виклики та ситуації. Регулювання передбачало аналіз попередніх помилок, успіхів і внесення необхідних коригувань для поліпшення наявних компетенцій і спроможностей відповідно до мінливих реалій війни. Це включало зміну підходів до спілкування з аудиторіями, переоцінку ефективності попередніх стратегій та їх оптимізацію для досягнення кращих результатів. Інновації відкрили нові можливості для стратегічних комунікацій України. Використання цифрових платформ, соціальних медіа, штучного інтелекту, віртуальної реальності, аналізу великих даних та інших інноваційних інструментів дало змогу впровадити передові підходи, підвищити ефективність комунікацій, залучити більше уваги до ключових повідомлень та ініціатив, а також забезпечити глибшу взаємодію з аудиторією. Усі ці три типи змін стратегічних комунікацій відображають гнучкість, адаптивність і прогресивність українських стратегічних комунікацій у складних умовах війни та інформаційної боротьби.
Спонсорська підтримка: Пропонована стаття підготовлена в межах проєкту «Стратегічні комунікації ЄС: протидія деструктивним впливам» програми ERASMUS+ напряму Модуль Жана Моне (№ 101047033 ERASMUS-JMO-2021-MODULE
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28803
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FMV)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2524-2679-2024-03-99-112.pdf684,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.