Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28718| Title: | Ефективні засоби оволодіння науковою комунікацією іноземною мовою |
| Authors: | Хникіна, Оксана Олександрівна Семенюк, Антоніна Афанасівна Тригуб, Галина Василівна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки Волинський національний університет імені Лесі Українки Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Тригуб Г. В., Семенюк А. А., Хникіна О. О. Ефективні засоби оволодіння науковою комунікацією іноземною мовою. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Вип. 4. 2024.С.172 – 177. https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.24 |
| Journal/Collection: | Академічні студії. Серія «Педагогіка» |
| Issue: | 4 |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 23-Oct-2025 |
| Publisher: | Луцький педагогічний коледж Волинської обласної ради |
| Country (code): | UA |
| DOI: | https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.24 |
| UDC: | 378.22:378.016:81’243 |
| Keywords: | наукова комунікація наукові дослідження комунікативні вміння навичка вміння |
| Page range: | 172-177 |
| Abstract: | У статті висвітлено шляхи здобуття знань та умінь у процесі вивчення магістрами основ наукової комуніка ції іноземною мовою. Авторами обґрунтовано сутність поняття «наукова комунікація» та визначено її основні види і компоненти. Охарактеризовано важливу роль наукової комунікації в оволодінні магістрами системними знаннями у різноманітних сферах людської діяльності, окреслено основні методи та підходи для формування основ наукової комунікації іноземною мовою та оволодіння науковим стилем. З метою вдосконалення методики викладання освітньої компоненти «Наукова комунікація іноземною мовою» та підготовки студентів до наукової діяльності проведено опитування серед магістрів немовних спеціальностей Волинського національного універ ситету імені Лесі Українки. Магістрам було запропоновано висловити свою думку щодо ролі вивчення основ наукової комунікації іноземною мовою та перспектив використання сформованих знань та навичок у подальшій роботі. Застосування емпіричного методу анкетування, а саме відкритого, уможливило об'єктивність інформації завдяки опитуванню 56 здобувачів ступеня магістра. Елементи кількісного аналізу дали змогу підвести підсумки проведеного анкетування та отримати валідні результати й висновки. Переважна кількість магістрів наголосила на важливості оволодіння науковою терміносистемою іноземною мовою та нагальністю отриманих знань та вмінь у подальшій науково-дослідницькій та професійній діяльності. Респонденти окреслили найефективніші методи та підходи до формування основ наукової компетентності іноземною мовою. Серед найефективніших методів навчання магістри зазначили наукові дискусії, «круглі столи», представлення презентацій та тез доповідей на конференції. Урахування професійного спрямування під час вивчення освітньої компоненти «Наукова комунікація іноземною мовою» є суттєвою мотивацією для переважної більшості магістрантів. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28718 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FIF) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| academstudies.pdf | 832,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.