Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28718
Назва: Ефективні засоби оволодіння науковою комунікацією іноземною мовою
Автори: Хникіна, Оксана Олександрівна
Семенюк, Антоніна Афанасівна
Тригуб, Галина Василівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Тригуб Г. В., Семенюк А. А., Хникіна О. О. Ефективні засоби оволодіння науковою комунікацією іноземною мовою. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Вип. 4. 2024.С.172 – 177. https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.24
Журнал/збірник: Академічні студії. Серія «Педагогіка»
Випуск/№ : 4
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 23-жов-2025
Видавництво: Луцький педагогічний коледж Волинської обласної ради
Країна (код): UA
DOI: https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.4.24
УДК: 378.22:378.016:81’243
Теми: наукова комунікація
наукові дослідження
комунікативні вміння
навичка
вміння
Діапазон сторінок: 172-177
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено шляхи здобуття знань та умінь у процесі вивчення магістрами основ наукової комуніка ції іноземною мовою. Авторами обґрунтовано сутність поняття «наукова комунікація» та визначено її основні види і компоненти. Охарактеризовано важливу роль наукової комунікації в оволодінні магістрами системними знаннями у різноманітних сферах людської діяльності, окреслено основні методи та підходи для формування основ наукової комунікації іноземною мовою та оволодіння науковим стилем. З метою вдосконалення методики викладання освітньої компоненти «Наукова комунікація іноземною мовою» та підготовки студентів до наукової діяльності проведено опитування серед магістрів немовних спеціальностей Волинського національного універ ситету імені Лесі Українки. Магістрам було запропоновано висловити свою думку щодо ролі вивчення основ наукової комунікації іноземною мовою та перспектив використання сформованих знань та навичок у подальшій роботі. Застосування емпіричного методу анкетування, а саме відкритого, уможливило об'єктивність інформації завдяки опитуванню 56 здобувачів ступеня магістра. Елементи кількісного аналізу дали змогу підвести підсумки проведеного анкетування та отримати валідні результати й висновки. Переважна кількість магістрів наголосила на важливості оволодіння науковою терміносистемою іноземною мовою та нагальністю отриманих знань та вмінь у подальшій науково-дослідницькій та професійній діяльності. Респонденти окреслили найефективніші методи та підходи до формування основ наукової компетентності іноземною мовою. Серед найефективніших методів навчання магістри зазначили наукові дискусії, «круглі столи», представлення презентацій та тез доповідей на конференції. Урахування професійного спрямування під час вивчення освітньої компоненти «Наукова комунікація іноземною мовою» є суттєвою мотивацією для переважної більшості магістрантів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28718
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
academstudies.pdf832,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.